Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 14. februar 2021

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: 🔥Årets råeste helgekupp!🔥Topp 3 bøker akkurat nå!📚
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. februar 2021 kl. 18:04
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: nyheter@min.ark.no, Kundeservice Arkbokhandel <kundeservice@arkbokhandel.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, GNF_Sentralbord <sentralbord@gyldendal.no>, camilla.bruseland@gyldendal.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Ark Bokhandel <nyheter@min.ark.no>
Date: tor. 10. des. 2020 kl. 18:35
Subject: 🔥Årets råeste helgekupp!🔥Topp 3 bøker akkurat nå!📚
To: <e.ribsskog@gmail.com>



Vis i nettleser
Ark.no
Pocket   Bøker   E-bøker   Barnebøker   Spill   Puslespill   Leker   Tegne og male   Kontor


 
Fjorårets bestelgere til sjokkpriser!
ImageHelgekupp
Bestselgerne Snøsøsteren og KlompeLOMPE!
Kun denne helgen! Klikk&Hent i din nærmeste ARK-butikk nå!

 
KJØP NÅ!
ImageJulegavetips
ImageHellstrøm
Kongen av mat!
Julens mest solgte kokebok!
I Hellstrøms hemmeligheter får vi alle de fantastiske oppskriftene han har for et godt liv, og alle de finessene og hemmelighetene som Hellstrøm har på lur blir oss til del. Det handler om kjærlighet til mat og kjærlighet til de rundt deg. Det er det enkle og det nære i fokus, og det er rene og gode råvarer, og ikke minst et utall tips som Hellstrøm har i ermet for å oppnå det beste resultatet.

 
KJØP NÅ!
ImageKongen
Kongen av... Norge!
Julens mest solgte bok!
«Gjennom denne flotte boka — den er god og tung å holde i og den har et strålende bildemateriell som følger hvert kapittel — blir vi bedre kjent med kong Harald og tankene hans både om fortid, nåtid og fremtid.»
Terningkast 5, Nettavisen.

 
KJØP NÅ!
ImageNesbø
Kongen av krim!
Til alle fans av Jo Nesbø!
«Jøss, så god han er... en uhyggelig god roman, som ingen andre enn Nesbø kunne skrevet.» Cathrine Krøger.
Terningkast 6, Dagbladet

 
KJØP NÅ!
ImageSignertBok
Årets mest personlige julegave!
Gjør årets julegaver enda mer personlige ved å gi bort en signert bok! Her finner du 23 bøker forfatteren har signert som kan bli julegaven mottageren aldri vil glemme.

 
KJØP NÅ!
ImageLeker
ImageLeker01
ImageLeker23
ImageLeker45
ImageLeker69
ImageTilbud
Klikk&Hent julegavene i nærmeste ARK-butikk!
SE MER!
Facebook
Instagram
Ark.no
Finn butikk ARK leseapp Klikk&hent
Trenger du hjelp? www.ark.no/kundeservice
kundeservice@arkbokhandel.no (+47) 22 99 07 55
Ønsker du ikke lenger motta e-post fra ARK Bokhandel? Klikk her

Denne e-posten ble sendt fra: ARK Bokhandel AS
      Sehesteds gate 4, 0164 Oslo, NO

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter