Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 24. februar 2021

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Mangler du en julegave? 3for2 på alle julevarer!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. februar 2021 kl. 12:49
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: vitusapotek@vitusapotek.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, vitusapotek.no@servicemail.recheckit.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Vitusapotek <vitusapotek@vitusapotek.no>
Date: tir. 22. des. 2020 kl. 08:54
Subject: Mangler du en julegave? 3for2 på alle julevarer!
To: <eribsskog@gmail.com>



Vitus
Vitus
      Laila Monica Vedumstuen Høibak Nikolaisen  Min Side
Juleapotek
Før jul sørger vi for å handle inn alt vi trenger til høytiden og fridagene. Pass også på at du har alt du trenger i hjemmeapoteket i anledning julen. Her er god hjelp mot julens seks velkjente plager.

Les mer
 
 
Klikk og hent - jul
 
 
3 for 2 jul
Har du fortsatt ikke kjøpt inn alle juegavene?
Nå får du 3 for 2 på alle julevarer hos Vitusapotek. 

Kjøp her
 
 
3 for 2 godis
I juletiden er det lov til å kose seg litt ekstra og la seg friste av alle de gode smakene som hører julen til. Hos oss i Vitusapotek finner du alt fra tradisjonell sennep og julekaffe til sjokoladetrøfler og myke karameller. Og nå får du 3 for 2 på alle julevarer hos Vitusapotek!

Kjøp her
 
 
Dagens gavetips - pesto
DAGENS GAVETIPS
22. DESEMBER

Den 22. desember får du 30% rabatt på ekte italiensk rød og grønn pesto av høy kvalitet. 
 
Tilbudet gjelder kun tirsdag 22. desember.

Kjøp her
 
 
Dagens gavetips - tapassett
DAGENS GAVETIPS
23. DESEMBER

Den 23. desember får du 30% rabatt på tapassett Oliven og tapassett Tomat. 
Settene inneholder Ekstra Virgin olivenolje, tapenade, marmelade og Mini Crackers.
 
Tilbudet gjelder kun onsdag 23. desember.

Kjøp her
 
 
Dagens gavetips - Vichy
DAGENS GAVETIPS
24. DESEMBER

Den 24. desember får du 30% rabatt på gavesett fra Vichy som inneholder Aqualia Thermal Light Day Cream (50ml) som er en effektiv ansiktskrem som frisker opp og fukter i 48 timer. Du får også med Puretè Thermale Mineral Micellar Water (200ml) som er et fuktgivende micellar rensevann som effektivt renser huden uten å tørke den ut.
 
Tilbudet gjelder kun torsdag 24. desember.

Kjøp her
 
 
Husk
Pass på magen i jula!

I en periode med mye julemat, lite væske og fiber, mindre mosjon og mye stress, får svært mange treg mage eller forstoppelse. HUSK Magebalanse er laget av naturlig kostfiber fra Psyllium frøskall og virker tarmregulerende og er bra for fordøyelsen. 

Kjøp her
 
 
Ukens A-krem
Ukens tilbud!

Denne uken og neste, får du 40% rabtt på den Originale A-CREME Parabenfri, Fukt & Spesialkrem. 
 
Tilbudet gjelder på nett og i apotek ut søndag 3. januar 2021

Kjøp her
 
 
God jul
Fordelene er mange!
Image
Bonuspoeng på
alt du handler
Image
Råd og tips
for din helse
Image
Faste tilbud
og fordeler
Image
Spesialtilbud på
alle kampanjer
Image
Ekstra
miljøbonus
» Nettapotek » Kundeklubb
» Kundeservice » Finn apotek
Image Image Image
Vitus
Du mottar denne e-posten fordi du har samtykket til å motta informasjon fra Vitusapotek, enten som medlem eller via deltakelse i konkurranser i vår regi. Vi tar forbehold om trykkfeil og evt endringer i priser og tilbud i dette nyhetsbrevet. Utvalget kan variere fra apotek til apotek. Ønsker du ikke lenger å motta nyhetsbrevet? Meld deg av her

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter