Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 6. februar 2021

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Aktiveringslänk till Laddportalen hos inCharge
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. februar 2021 kl. 20:02
Til: kundservice@goincharge.com
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

i den forrige mailen, så skrev jeg, at jeg ønsket å få svar, fra en overordnet, om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så nå får dere primadonnaer skjerpe dere, og sende dette til daglig leder.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 7. des. 2020 kl. 08:13 skrev <kundservice@goincharge.com>:
Hej,

 

Det min kollega menar är att vi kommer ta detta internt för att se till att detta inte händer igen och som kollegan också skriver så beklagar vi att det har inträffat.

 

Som vi tidigare skrev också så är beställningen gjord i 2020.09.09 och innehåller endast ditt namn och vi har därför inga uppgifter på personen som "egentligen" beställde.

 

Vi ber om ursäkt för besväret.

Med vänliga hälsningar
Benjamin Falk

InCharge Kundservice

Epost: kundservice@goincharge.com 

Webb: www.goincharge.com 
 

På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.

 


den 2020-12-06 14:25, Erik Ribsskog skrev:

Hei,

dere skal ikke ta dette internt.

Dere må informere meg, som borger, om hva dere akter å foreta dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.

Dere er vel ikke en hemmelig organisasjon?

Jeg ønsker også å bli informert om, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Dette ønsker jeg å få svar om fra en overordnet nå.

Skjerpings!

Erik Ribsskog




man. 2. nov. 2020 kl. 10:31 skrev <kundservice@goincharge.com>:

Hej!

 

Tack för ditt mejl.

 

Vi har nu avaktiverat de kort som beställdes i ditt namn. Vi kommer ta vidare detta ärende internt för att säkerställa att inget fel gjorts från fått håll.

 

Vi beklagar att detta inträffat.

 

Med vänliga hälsningar
Wilma Ericson

InCharge Kundservice

Epost: kundservice@goincharge.com 

Webb: www.goincharge.com 
 

På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.

 

 


den 2020-11-01 03:19, Erik Ribsskog skrev:

Hei,

det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.

Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker også, å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.

Erik Ribsskog





tir. 6. okt. 2020 kl. 10:42 skrev <kundservice@goincharge.com>:

Hej!

 

Tack för ditt mail.

Mailet vi skickade ut är ett automatiskt mail då vi registrerat en beställning på en laddbricka från inCharge. Jag har nedan kopierat beställningen som vi fick in 2020-09-08 07:22:44. Beställningen är gjord via denna sida: https://incharge.vattenfall.no/lade-paa-tur/bestill-ladekort/

 

Om det inte är du som gjort beställningen så kommer vi självklart deaktivera laddbrickan vi skickat ut. Återkom hur du vill att vi skall göra.

 

 

En bestilling har blitt gjort på inCharge av følgende kunde:

Kundetype

private

Kundeopplysninger

Erik Løvenbalk Ribsskog

Furulia 29

1356 Bekkestua

48621954

Personnummer/organisasjonsnummer

25077030568

E-post

eribsskog@gmail.com 

Bedrift

 

Erik Løvenbalk Ribsskog

Produkter

Antal kort: 0

Antal brickor: 1

E-faktura Nej tack

Bank

 

Øvrig

Interessert av gode tilbud: Ja

 



Vänliga Hälsningar/Best Regards

Krister Franzén

Energy Advisor

InCharge Kundservice



Tel: 020-52 62 00

Visit: www.goincharge.com 

 

Charge with InCharge! Download our app for iPhone  or Android 

 


den 2020-10-05 16:23, Erik Ribsskog skrev:

Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: <laddkort@beincharge.se>
Date: ons. 9. sep. 2020 kl. 06:17
Subject: Aktiveringslänk till Laddportalen hos inCharge
To: <eribsskog@gmail.com>




Hej Erik Løvenbalk Ribsskog,

 

Välkommen till inCharge Laddportal. I portalen kan du se dina laddboxar och dina laddkort samt hur de används. Nedan finner du ditt användarnamn och information om hur du aktiverar ditt konto.

Användarnamn: eribsskog@gmail.com 

Klicka på länken nedan för att ange ditt lösenord och aktivera ditt konto:

Ange lösenord och aktivera tillgång 

 

 

Aktiveringslänken ovan är giltigt i 48 timmar. Om länken blivit ogiltig kan du få en ny skickad till dig genom att klicka på följande länk:

Skicka en ny aktiveringslänk 

Observera att inCharge laddkort genast blir synligt i Laddportalen. Laddbox Online kan hanteras så fort installationen av den är slutförd.

Har du frågor eller synpunkter? Kontakta oss på Kundservice på kundservice@goincharge.com eller gå in på vår hemsida www.goincharge.com/se/ 

Vänliga hälsningar,

inCharge Kundservice

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter