Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. mars 2021

Corona-tull fra Color Line

tull fra color line

PS.

For noen måneder siden, så ble jeg medlem, av Color Club, (siden at jeg pleier å dra med Kiel-ferja, (eller danskebåten), siden at dørvaktene på diskotekene i Oslo, (og Sandvika), var kjipe mot meg, da jeg flytta tilbake fra England, i 2014).

Og de hadde tilbud, på cruise, (for Color Club-medlemmer), til cirka 200 kroner, (i november eller desember).

(Noe sånt).

Og så kom det en mail, om at cruiset var avlyst, på grunn av corona.

Og så kunne man bestille ny reise, eller få bonus-poeng for reisen.

Jeg bestilte en ny reise, (med avgang cirka en måned seinere).

(Men man kunne ikke velge fredags-cruise, for de cruisene var dyrere.

Men man kunne velge et 'kjedelig' cruise.

Selv om det 'kjedelige' cruiset kosta cirka tusen kroner mer, enn det jeg hadde betalt, i desember).

Og så kom det en mail, om at det nye cruiset også var avlyst, på grunn av corona.

Og så kunne jeg igjen bestille ny reise, eller få reisens verdi utbetalt i bonus-poeng.

Og jeg bestilte ny reise igjen.

(Og dette gjentok seg muligens også en tredje gang.

For å si det sånn).

Og så kom det en mail, (for noen dager siden), om at cruiset igjen var avlyst.

Og da valgte jeg bonus-poeng.

(For en gangs skyld).

For jeg var litt lei av denne evige 'ombestilling-runddansen'.

(Eller hva man skal kalle det.

Det var vel snakk om tilsammen tre eller fire ombestillinger.

Sånn som jeg husker det).

Og man skulle få bonus-poeng for reisens verdi, (som etter ombookingen(e) var litt mer enn 1000 kroner).

(Noe sånt).

Men da fikk jeg bare bonus-poeng, for tilbuds-prisen, (på den første reisen, i november/desember).

Og ikke for reisens verdi, (prisen som det vil koste å bestille et nytt cruise), som Color Line sa i sin mail, at man skulle få.

(For det er vel sjelden at de har så billige cruise, som til 200 kroner.

For å si de sånn).

Så det var nesten noe slags svindel, fra Color Line, (vil jeg si).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

mer om tulle løsning color line

PS 3.

Her kan man se, at den egentlige verdien av cruiset, (prisen som man må betale, for å bestille et nytt cruise), var mye høyere, enn de cirka 200 kronene, som jeg fikk utbetalt, i bonus-poeng:

verdien av cruiset gikk litt opp og ned

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter