Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. mars 2021

Jeg lurer på om dette er Lill fra 'bondeungdomslaget'

lill hm

PS.

Her er mer om dette, (fra Aftenposten 31. mai 1990):

mer om voldtekt lill hm aftenposten

https://eavis.aftenposten.no/aftenposten/69288/4/?gatoken=dXNlcl9pZD01OTU1OTM1JnVzZXJfaWRfdHlwZT1jdXN0b20%3D&query="voldtatt"

PS 2.

Det med at voldtektsofferet mista et år på videregående skole, stemmer jo ikke så bra.

For Lill var Russ 89, som meg.

Men hvorfor hu begynte i en vaskejobb, (på Nato-basen på Kolsås), det kan man lure på.

(Lill sa forresten av det var mye sexpress der.

Husker jeg).

Det var Lill sin 'flat-mate' Pia fra Korea som spurte meg, (våren 1989), om hvor godt jeg kjente Lill.

Og så sa hu: 'Har du ikke hørt om rettsaken?'.

(Noe sånt).

Og Lill fikk også trøst/støtte, av noen byvanker-jenter, på Oslo City, våren/sommeren 1990, (husker jeg).

Og jeg lurer på om Pia fra Korea må ha vitna.

For et vitne sa at voldtektsofferet hadde skamklipt seg.

(Jeg kjøpte VG/Dagbladet hver dag, på den tida).

Og Lill hadde litt rar frisyre, den våren/sommeren, (sånn som jeg husker det).

Og Lill var sammen med en marokkaner, som jobba på restauranten Brasserie Costa, (i Klingenberggata), ved siden av McDonalds Klingenberg, (husker jeg).

Og Lill sa en gang, (på nyåret i 1990 kanskje), til Pia fra Korea, (mens jeg var der), at hu var forbaska, for nord-afrikanerne hadde hatt seg, med ei jente, som var for ung.

Og derfor skulle hu ta de, (sa hu).

(Noe sånt).

Så det kan kanskje ha vært sånn, at det var hu jenta som var for ung/uskyldig, som den rettsaken var om.

Hm.

Selv om fantom-bildene ligner på Lill.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Her jobbet Lill sin marokkanske venn/uvenn, husker jeg, (fra Arbeiderbladet 14. oktober 1988):

her jobbet litt sin marokanske venn

https://www.nb.no/items/169c3ede0b27240a00153ccacba788cd?page=39&searchText="Brasserie%20Costa"

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter