Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 8. mars 2021

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: [Ticket#2020123003002921] Order ID 2134947100
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. mars 2021 kl. 06:00
Til: supervisor@re-customers.com
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hi there,

I wanted the name of the troll, (not just some numbers).

And I also wanted to know, what you were going to do, so that this problem doesn't happen, to other people.

Please escalate this to a superior.

Erik Ribsskog


ons. 30. des. 2020 kl. 11:01 skrev <supervisor@re-customers.com>:
Dear Erik Løvenbalk Ribsskog,

Thank you for contacting us.


Due to recent request about the IP address the order was sent from the attempt was made from the following IP address: 108.162.215.104
Unfortunately, we cannot help you with the further investigation and we do not know who placed the order for you as there is only yours information in the order. We are just the platform where the order was placed and we can only provide you with the information which we received online. Regrettably we can hardly do anything in this situation.
We are sincerely sorry to hear that you've faced such situation and be more careful with your private information.

Please, do not hesitate to contact us in case you have any further question.

Kind regards,
Kate Baker

Customer Support Team
1(718)475-90-88
1(866)235-02-99
1(866)877-11-87
44(200)222-70-84

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter