Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 16. mars 2021

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
17723924 [ ref:_00D20BwOI._5007R2pMM5Q:ref ]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. mars 2021 kl. 04:59
Til: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>
Kopi: post <post@finanstilsynet.no>, postmottak@sd.dep.no, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, abuse@telia.com, polcustomercare@royalmail.com, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post <post@finkn.no>, nhh.postmottak@nhh.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, polboard@postoffice.co.uk, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, finn.kinserdal@nhh.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, "post@inkassoklagenemnda.no" <post@inkassoklagenemnda.no>, Terje Meyer <terje@aspelund.no>, Club Creo <info@clubcreo.com>, CustomerCare <customercare@postoffice.co.uk>, Rebecca Redmond <rebecca.redmond@royalmail.com>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Hei,

nå har jeg bedt dere hundre ganger, (hadde jeg nær sagt), om å sende dette oppover, til en ansvarlig leder.

Istedet så blir jeg sendt rundt, som en kasteball, mellom en haug av underordnede, på 'gølvet', hos Posten.

Så dette må jeg klage på.

Nå må dere slutte å ta ut deres frustrasjoner på kundene/borgerne, og sende dette oppover til en ansvarlig leder.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere skal forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen, mot meg eller andre borgere).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 13. jan. 2021 kl. 14:05 skrev EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>:
Hei

Som tidligere opplyst kan du ikke returnere sendinger uten å betale ny porto.

Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du ikke vil ha, blir det en sak mellom deg og avsender.
Posten er kun transportør og er pålagt å ta betalt for tjenesten.

Vi ber om at du i framtiden tar kontakt med avsender for å få returkostnader dekket, eller betaler det det koster å returnere varen

Med vennlig hilsen

Kari Lill Skuland | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no www.bring.no/www.mybring.no



eribsskog@gmail.com


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, (se vedlegg), som jeg mottok, i posten, på torsdag.

Som jeg har prøvd å forklare dere mange ganger.

Så er ståa sånn, at jeg blir utsatt, for et stort troll-post-angrep.

Noen jævler/kødder bestiller masse dritt i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Og dette begynte, da jeg bodde, i England.

(Hvor jeg bodde fra 2004 til 2014).

Og jeg har nå funnet et bilde, fra 2014, som jeg legger ved.

Der kan man se, at jeg sendte tilbake 'troll-post', på samme måte, i England.

Og jeg fikk der aldri noen regninger fra the Post Office/Royal Mail.

Så jeg lurer på hvordan dere hos Posten kan mene at det er riktig å sende meg regninger for dette.

Blant annet frimerker, har vi fått fra England.

(Og handelslovene våre er visst mer eller mindre kopier av de engelske lovene.

Lærte jeg på handel og kontor, på 80-tallet).

Så hvordan kan dere mene at det er feil å gjøre der, på denne måten.

Det vil jeg gjerne ha svar fra en overordnet hos dere om.

Jeg blir hele tida sendt rundt, som en kasteball, blant 'kommunistene' deres, på gølvet, hos dere.

Så dette må jeg klage på.

Jeg finner heller ikke mail-adressen til deres konsernsjef, (Tone Wille), på nettet.

Men jeg har sett på nettet, (når jeg har lett etter mail-adressene til de ansvarlige hos dere), at dere har hovedkontor, i det tidligere Postgirobygget, i Oslo.

Så da lurer jeg på hvorfor jeg får mailer, fra Kristiansand.

Er dette noe tull, og at dere later som at dere er han Julius, lurer jeg da på.

Dette tullet må det ryddes opp i.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Date: fre. 4. des. 2020 kl. 04:52
Subject: Ny klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, <terje@aspelund.no<mailto:terje@aspelund.no>>, <elh@forbrukertilsynet.no<mailto:elh@forbrukertilsynet.no>>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no<mailto:inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no<mailto:fmovpost@fylkesmannen.no>>, post <post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>>, <abuse@telia.com<mailto:abuse@telia.com>>, <POLBoard@postoffice.co.uk<mailto:POLBoard@postoffice.co.uk>>, Club Creo <info@clubcreo.com<mailto:info@clubcreo.com>>, <firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no<mailto:politikk@hoyre.no>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>, post <post@finanstilsynet.no<mailto:post@finanstilsynet.no>>, post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no> <post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no>>, postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no> <postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no<mailto:sande.vgs@vfk.no>>, <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org<mailto:amnestyis@amnesty.org>>, HRW UK <hrwuk@hrw.org<mailto:hrwuk@hrw.org>>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no>>, <postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>>, CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk<mailto:CustomerCare@postoffice.co.uk>>, <Finn.Kinserdal@nhh.no<mailto:Finn.Kinserdal@nhh.no>>, <nhh.postmottak@nhh.no<mailto:nhh.postmottak@nhh.no>>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, fra 24. november, som jeg mottok, i går, (onsdag).

(Se vedlegg).

Dette er det samme som før.

Det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

Og så sender jeg dette tilbake igjen, (og skriver: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender', på pakkene).

Dere skriver på fakturaen, at dette er _min_ forsendelse.

Men dette er ikke mine forsendelser.

Dette er møkka-firmaene sine forsendelser, (de som lar seg bruke, som verktøy, for hatere/post-terrorister).

Så her har det stokker seg fælt for dere må jeg si.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Date: tir. 1. des. 2020 kl. 13:10
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, <terje@aspelund.no<mailto:terje@aspelund.no>>, <elh@forbrukertilsynet.no<mailto:elh@forbrukertilsynet.no>>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no<mailto:inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no<mailto:fmovpost@fylkesmannen.no>>, post <post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>>, <abuse@telia.com<mailto:abuse@telia.com>>, <POLBoard@postoffice.co.uk<mailto:POLBoard@postoffice.co.uk>>, Club Creo <info@clubcreo.com<mailto:info@clubcreo.com>>, <firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no<mailto:politikk@hoyre.no>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>, post <post@finanstilsynet.no<mailto:post@finanstilsynet.no>>, post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no> <post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no>>, postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no> <postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no<mailto:sande.vgs@vfk.no>>, <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org<mailto:amnestyis@amnesty.org>>, HRW UK <hrwuk@hrw.org<mailto:hrwuk@hrw.org>>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no>>, <postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>>, CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk<mailto:CustomerCare@postoffice.co.uk>>, <Finn.Kinserdal@nhh.no<mailto:Finn.Kinserdal@nhh.no>>, <nhh.postmottak@nhh.no<mailto:nhh.postmottak@nhh.no>>


Hei,

jeg viser til Deres brev/melding fra 17. november, (se vedlegg), som jeg mottok på torsdag, (var det vel).

Jeg gjentar at dette ikke er noe, som jeg har bestilt.

Det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Date: man. 30. nov. 2020 kl. 01:05
Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, <terje@aspelund.no<mailto:terje@aspelund.no>>, <elh@forbrukertilsynet.no<mailto:elh@forbrukertilsynet.no>>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no<mailto:inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no<mailto:fmovpost@fylkesmannen.no>>, post <post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>>, <abuse@telia.com<mailto:abuse@telia.com>>, <POLBoard@postoffice.co.uk<mailto:POLBoard@postoffice.co.uk>>, Club Creo <info@clubcreo.com<mailto:info@clubcreo.com>>, <firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no<mailto:politikk@hoyre.no>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>, post <post@finanstilsynet.no<mailto:post@finanstilsynet.no>>, post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no> <post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no>>, postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no> <postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no<mailto:sande.vgs@vfk.no>>, <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org<mailto:amnestyis@amnesty.org>>, HRW UK <hrwuk@hrw.org<mailto:hrwuk@hrw.org>>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no>>, <postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>>, CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk<mailto:CustomerCare@postoffice.co.uk>>, <Finn.Kinserdal@nhh.no<mailto:Finn.Kinserdal@nhh.no>>, <nhh.postmottak@nhh.no<mailto:nhh.postmottak@nhh.no>>


Hei,

jeg viser til Deres brev/melding fra 17. november.

(Se vedlegg).

Dette er ikke noe jeg har bestilt.

Det er noen jævler/kødder/troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårliger rutiner.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Date: fre. 20. nov. 2020 kl. 00:42
Subject: Klage/Fwd: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>
Cc: <terje@aspelund.no<mailto:terje@aspelund.no>>, <elh@forbrukertilsynet.no<mailto:elh@forbrukertilsynet.no>>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no<mailto:inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no<mailto:fmovpost@fylkesmannen.no>>, post <post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>>, <abuse@telia.com<mailto:abuse@telia.com>>, <POLBoard@postoffice.co.uk<mailto:POLBoard@postoffice.co.uk>>, Club Creo <info@clubcreo.com<mailto:info@clubcreo.com>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, <firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no<mailto:politikk@hoyre.no>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>, post <post@finanstilsynet.no<mailto:post@finanstilsynet.no>>, post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no> <post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no>>, postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no> <postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no<mailto:sande.vgs@vfk.no>>, <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org<mailto:amnestyis@amnesty.org>>, HRW UK <hrwuk@hrw.org<mailto:hrwuk@hrw.org>>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no>>, <postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>>, CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk<mailto:CustomerCare@postoffice.co.uk>>


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <no_reply@posten.no<mailto:no_reply@posten.no>>
Date: tor. 29. okt. 2020 kl. 20:16
Subject: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg
To: <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>


Hei.
Det er en sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg.

Sporingsnummer: 370727320188787550

Sendingen har målene 6 cm x 20 cm x 28 cm.
Vekt: 1,95 kg.
Forventet ankomst 30.10.2020.

Spor sendingen her: https://posten.no/s/370727320188787550

Hilsen Posten

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
ref:_00D20BwOI._5007R2pMM5Q:ref

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter