Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 16. mars 2021

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Ticket [19057] - Klage/Fwd: For KK-abonnenter! Få gratis kinobilletter til årets publikumsfavoritt PALM SPRINGS ❤️
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. mars 2021 kl. 04:24
Til: Lene Hordvik <lene.hordvik@aller.com>
Kopi: KK <abo.kk@aller.no>, Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, abo.felles@aller.no, abuse@telia.com, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Info Web <info.web@aller.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, noss@deloitte.no, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, post <post@finkn.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Kundeservice Aller No <kundeservice@aller.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@aller.dk, Livvi Midtlyng <livvi@bladcentralen.no>, Kundeservice <kundeservice@bladcentralen.no>
Hei,

at jeg har sendt en 'skog' av mail, (som han konsernsjefen deres skriver).

Skal det være noe morsomt?

Det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

Og når dere sender meg tulle-mailer og tulle-regninger i forbindelse med dette.

Så må jeg jo svare på de, for å ikke bli sendt, til inkasso, og det som er.

(Jeg har tidligere fått uteblivelse-dom i forliksrådet, på grunn av lignende troll-saker.

Og jeg har også fått nedsatt kredittverdighet, og det ene med det andre).

Så dere gjør narr av dette, så virker det som, at Allers, ikke tar sitt samfunnsansvar, på alvor.

Så det må jeg klage på.

Vi hadde kanskje klart oss bedre her opp i nord, uten den danske skiten deres.

For å si det sånn.

Min farmor hadde også Hjemmet og Norsk Ukeblad, (og Det Nye), i tillegg til Allers, husker jeg, (på 80-tallet).

Når det finnes så mange andre ukeblader, så kommer dem nok ikke til å savne Allers.

Og dere har ikke informert om, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og hvordan skal dere forbedre dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, (mot meg eller andre borgere).

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det er forresten sånn, at jeg vokste opp, sammen med direktør i Bladcentralen Erik Thorhallsson, på Berger, på 70/80-tallet.

(Han jobbet blant annet for min fars firma Strømm Trevare, i flere år, på 80-tallet).

Så det er kanskje han som tuller.

Skjerpings!


ons. 13. jan. 2021 kl. 12:12 skrev Lene Hordvik <lene.hordvik@aller.com>:
Hei Erik,

 

Takk for din henvendelse.

 

Vi har nå gjennomgått hvilke personopplysninger som ligger lagret i våre systemer. Se vedlagte dokumentasjon. Om det er slik som du hevder at noen andre har bestilt et produkt i ditt navn så fremgår ikke dette av bestillingen vi har mottatt på dette produktet. Det er heller ikke registrert betaling av produktet.

 

I tråd med dine ønsker sperret kundeservice ditt kundekort den 20. november.  Vi kan heller ikke se at du har mottatt noen utsendelser fra oss siden 29.oktober, hvor din kundestatus tilsa at du hadde et aktiv abonnement på KK.

 

Ønsker du at vi sletter all personlig informasjon i våre systemer så ber vi deg bekrefte dette ved å svare på denne e-posten.

 

Med vennlig hilsen

Lene Hordvik

 

 

signature_2029133148

Lene Hordvik

Leder Customer Relations

& Experience

+47 95 97 67 47

lene.hordvik@aller.com

 

www.aller.no

Postadresse: PB 1184 Sentrum, 0107 OSLO

Besøk: Karvesvingen 1, 0579 OSLO

 

 

 

 

 

From: Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.com>
Date: Wednesday, 13 January 2021 at 10:44
To: Ali Jeng <ali.jeng@aller.com>
Subject: VS: Ticket [19057] - Klage/Fwd: For KK-abonnenter! Få gratis kinobilletter til årets publikumsfavoritt PALM SPRINGS ❤️

 

Hei,

 

Ref vedlagte, vedkommende har sendt en «skog» av mail siden jul, går ut fra at dere håndterer dette.

 

Mvh

 

Dag

 



 

Dag B. Sørsdahl

CEO / Konsernsjef

Aller Media AS Konsern

 

Mobil: +47 924 03 319, Epost: dag.sorsdahl@aller.com

Besøksadresse: Karvesvingen 1 (Hasle) 0579 Oslo, tlf: +47 21 30 10 00

Postadresse: Postboks 1169 Sentrum, 0107 Oslo, Norway

 

This email and any attachments to it is confidential and are intended solely for the use of the individuals to whom it is addressed. The information contained herein shall not be disclosed to any person without the written consent of Aller Media AS or when required by law.

 

All rights in all intellectual property of any kind disclosed in this email and any attachments to it, including, but not limited to, copyright, trade secrets, patents, trademarks, trade names and other intellectual and proprietary rights, are and shall at all times remain the property of Aller Media AS. Nothing in this email shall be construed as giving the recipient any right, title, interest or ownership to any part of any intellectual property disclosed herein.

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: onsdag 13. januar 2021 05:18
Til: Abonnement KK <abo.kk@aller.no>
Kopi: Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.com>; juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; abo.felles@aller.no; abuse@telia.com; elh@forbrukertilsynet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; Info Web <info.web@aller.com>; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; noss@deloitte.no; PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>; Post Aller NO <post@aller.no>; post <post@finkn.no>; Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>; Kundeservice Aller No <kundeservice@aller.no>
Emne: Re: Ticket [19057] - Klage/Fwd: For KK-abonnenter! Få gratis kinobilletter til årets publikumsfavoritt PALM SPRINGS ❤️

 

Hei,

nå sender jeg om dette til Aller Norge sin administrerende direktør Sørsdahl.

Så får han rydde opp i dette.

Det virker som at dere kommunistene på gølvet der bare skriver noe pjatt som er oversatt fra tysk, i Google translate, eller noe lignende.

Så dette må jeg klage på.


(Jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

 

fre. 20. nov. 2020 kl. 09:47 skrev KK kundeservice <abo.kk@aller.no>:

Hei, Erik!

 

Synes at det er dumt noen gjør sånt med andre. Jeg kan bekrefte at kontoen den trakasserings-epost er knyttet til er låst. Da skal du ikke få noe mer fra oss i forbindelse med den. Håper at tyven blir tatt og at dette ordner seg!

 

Mvh.

  

 

  KK kundeservice

 

  Telefon: 21 89 77 85

  abo.kk@aller.no

   www.aller.no





 

  

 

  Aller Media ansvarlig utgiver av:

  KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24

<eribsskog@gmail.com>

November 20th, 2020 00:11

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: KK <abo.kk@aller.no>
Date: tor. 29. okt. 2020 kl. 11:39
Subject: For KK-abonnenter! Få gratis kinobilletter til årets publikumsfavoritt PALM SPRINGS ❤️
To: ERIK LØVENHOMSEN RIBSSKOG <eribsskog+homsen@gmail.com>

 

Gratis kinobilletter - smittevern er godt ivaretatt!
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 



Vinn billetter!

 

Vi inviterer deg + en venn til førpremiere av årets store romantiske komedie og publikumsfavoritt PALM SPRINGS i samarbeid med Another World Entertainment.

 

Vi trekker 10 vinnere som får 2 billetter hver!


Bli med på førpremiere på Ringen Kino i Oslo, torsdag 5. november kl 17:30. Dere må selv komme dere til og fra kinoen.

 

Slik blir du med i trekningen:

Send en SMS med kodeord KINO til 2255
Vi trekker vinnerne mandag 2. nov, og du får tilsendt to billettkoder av oss.

 

Smittevern er godt ivaretatt! Nordisk Film Kino har delt opp salen i to og to seter med trygg avstand mellom alle seter. Med de nye retningslinjene er det påbudt å bruke munnbind innendørs. Du må derfor medbringe eget munnbind når du besøker oss. Du kan kun ta av munnbindet ditt når du sitter i setet ditt i kinosalen. Personer som er syke eller i karantene får ikke komme på kino.

 

Se trailer her

 

Gratis billetter!

-
Du mottar e-post fordi du har et kundeforhold med KK.
Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog+homsen@gmail.com


For å avregistrere eller endre innstillinger for din e-post, klikk her.

-



KK kundeservice

 

Telefon: 21 89 77 85

E-post: abo.kk@aller.no

VI OVER 60

-

Postadresse: PB 1184 Sentrum, 0107 Oslo
Besøk: Karvesvingen 1, 0579 Oslo
Org. nr.: 910 119 877

Levert av Aller Media

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter