Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 5. mars 2021

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Ordre LS012999 klar til uthenting
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. mars 2021 kl. 08:10
Til: Teknikmagasinet Order <webbutiken@teknikmagasinet.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å
foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre
'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


28.12.2020 skrev Teknikmagasinet Order <webbutiken@teknikmagasinet.com>:
> Hej Erik.
>
> Det här var tråkigt att se.
> Jag vet tyvärr inte om det är så mycket jag kan göra mer än att lägga in en
> spärr på din kundkod. Det går dock fortfarande att göra en reservationer i
> butik med angivet mailadress och telefonnummer.
>
> Ha en trevlig dag.
>
>
>
> Vänliga hälsningar / Vennlig hilsen /  Kind regards
>
> *Anders*
> *Kundservice / Kundeservice*
> *www.teknikmagasinet.com <http://www.teknikmagasinet.com>*
> *Klicka här för att läsa vår svenska
> <https://www.teknikmagasinet.se/kundtjanst/integritetspolicy> och norska
> <https://www.teknikmagasinet.no/kundeservice/integritetspolicy>
> integritetspolicy*
>
>
>
> Den fre 25 dec. 2020 kl 09:43 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
>
>> Hei,
>>
>> dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
>>
>> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>>
>> Vennligst rydd opp!
>>
>> Med hilsen
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>> PS.
>>
>> Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det
>> ikke
>> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
>> jeg).
>>
>>
>> ---------- Forwarded message ---------
>> Fra: Teknikmagasinet <webbutiken@teknikmagasinet.com>
>> Date: tor. 24. des. 2020 kl. 10:10
>> Subject: Ordre LS012999 klar til uthenting
>> To: <eribsskog@gmail.com>
>>
>>
>> <https://www.teknikmagasinet.no/>
>>
>> <http://www.tryggehandel.no/butikker/teknikmagasinet/>
>>
>>
>>
>>    <https://www.facebook.com/TeknikmagasinetNorge>
>> <https://instagram.com/teknikmagasinet>
>> <https://www.youtube.com/user/teknikmagasinet>
>>
>> Ordre klar til uthenting Ordrenummer  LS012999
>>   Kundenummer : Jeevess
>>   Kjøperens organisasjonsnummer : 988 552 119
>>
>>
>> Hei Frøken Erik,
>>
>> Bestillingen din LS012999 finnes nå hos Teknikmagasinet i Longhammarveien
>> 27, Haugesund. Ordren er reservert i 24 timer.
>>
>> Du når butikken på telefonnummer: 21 31 75 35
>>
>> Pga. Covid-19 har vi avvikende åpningstider. Se din butikk sine
>> åpningstider på nettsiden vår.
>>
>>
>> * Kundeinformasjon *
>> Referanse Adresse
>>
>> Frøken Erik Ribsskog
>> 92140215
>> eribsskog@gmail.com
>>
>>
>> Norway
>> Telefonnummer: 92140215
>>
>> Ordre
>> Produkter Antall Pris Pris
>> *Håndjern | Art. nr.: 660051* 7 stk 149,- 1043,-
>> Leveransemetode : Reserver i butikk, Rogaland - Amanda Storsenter21 31 75
>> 35 0,-
>> Betalingsmetode - TM Collect (1043,-) 0,-
>> Totalt * 1043,- *
>> Hvorav mva. 20860
>>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter