Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 28. april 2021

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: [Ticket#2021020703001769] Klage/Fwd: Invoice: Order 914826563
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. april 2021 kl. 13:20
Til: contact@customer-ed-supp.com
Kopi: press@cloudflare.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


søn. 7. feb. 2021 kl. 12:28 skrev <contact@customer-ed-supp.com>:
Kjære Erik Ribsskog,

Takk for at du kontaktet oss.

Vi ber deg fortsette korrespondansen i en billett 2020042503004382 for at vi
skal komme til samtalepunktet raskere og forkorte svartiden.
Takk for forståelsen.

Veilederen vår svarte deg i e-postnummeret 2020123003002921

Angi om du har lagt inn den andre bestillingen?

Ikke nøl med å kontakte oss i tilfelle du har ytterligere spørsmål.

Vennlig hilsen,
Olivia Stone

Kundesupportteam
1 (718) 475-90-88
1 (866) 235-02-99
1 (866) 877-11-87
44 (200) 222-70-84




Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

> Hei,
>
> dette er trakassering som fÞlge av identitetstyveri, (virker det som).
>
> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>
> Vennligst rydd opp!
>
> Med hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
> jeg).
>
>
> ---------- Forwarded message ---------
> Fra: <contact@re-customers.com>
> Date: lÞr. 6. feb. 2021 kl. 11:30
> Subject: Invoice: Order 914826563
> To: <e.ribsskog@gmail.com>
>
>
> Dear Miss Erika Ribsskog,
>
> We thank you for the order with norsk-apotek.com online shop!
>
> IF YOU FIND ANY MISTAKE IN YOUR ORDER DETAILS, PLEASE, CONTACT US AS SOON
> AS POSSIBLE.
>
> ORDER ID: 914826563 (Please save it for future reference)
>
> PAYMENT DETAILS:
>
> Order Date: 2021-02-06 10:30:34
> Charge Descriptor:
>
> PRODUCT(S) (PLEASE, CHECK):
> [generic female viagra 100mg x 360 (sildenafil citrate) = USD 679.95]
>
> SHIPPING: USD 0.00
> DISCOUNT: 0
> TOTAL AMOUNT: USD 611.96
>
> SHIPPING ADDRESS (PLEASE, CHECK):
>
> Shipping name: Miss Erika Ribsskog
> Address: (Sensurert av johncons-blogg)
> City: Bekkestua
> State:
> Zip: (Sensurert av johncons-blogg)
> Country: Norway
>
> SHIPPING METHOD: :  International Unregistered Mail
> TRACKING NUMBER: Not available for International Unregistered Mail
> CHECK THE STATUS/TRACKING #:http://re-customer.com/
>
> DELIVERY TERMS: 10-21 days AFTER THE DISPATCH
>
>
> Please, keep in mind that the time of delivery specified here is the
> estimated delivery time which is true for most cases, but cannot be
> guaranteed due to the probability of force majeure events described below.
>
> Please, note that our company does not hold responsibility for extended
> delays due to the customs inspections of international mail.
>
> We do not also hold responsibility for delays in deliveries due to mail
> disruptions during the Christmas and New Year celebration, natural
> disasters, strikes and other events which disrupt mailing process being
> beyond our control.
>
>
>
>
>
> PLEASE, READ ATTENTIVELY:
> It takes 1-2 business days to send the order out.
> As your order should come through customs there can be a delay. Please, let
> us know if you do not receive your order 3 days after the delivery deadline.
>
> Please, note the outbreak of Covid-19 has affected the work of the postal
> and courier services, hence the delivery terms may be extended.
> We appreciate your patience and understanding in this difficult situation.
>
> PLEASE, NOTE THAT YOUR ORDER CAN BE CANCELLED WITHIN 24 HOURS ONLY
>
> CUSTOMER SUPPORT (We speak ENGLISH only):
> +1(866)235 0299
> +1(718)475 9088
> +44(200)222 7084
>
> E-MAIL: contact@re-customer.com
> URL: http://re-customer.com/
>
> Kind Regards,
> norsk-apotek.com
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter