Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Din vare er sendt
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. april 2021 kl. 04:54
Til: kundeservice@arvato.com
Kopi: kundeservice@norisma.no, post@sprekereliv.no, homenet.no@arvato.com, post.no@arvato.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Homenet Support <support@homenet.no>, rongre@globalconnect.no, information@globalconnect.no, ingsei@globalconnect.dk, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, noss@deloitte.no, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, LO Postkasse LO <lo@lo.no>, CRMSE@arvato.co.uk
Hei,
jeg viser til Deres faktura/inkassovarsel fra 22. mars.
(Se vedlegg).
Dette er ikke noe jeg har bestilt.
Som jeg har forklart dere tidligere, så er det noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.
Så det er nok det som har skjedd her også.
Jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å vite hvordan dere har tenkt til å forbedre dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, (mot meg eller andre kunder).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Lisa W. <kundeservice@norisma.no>
Date: tor. 7. jan. 2021 kl. 13:37
Subject: Re: Klage/Fwd: Din vare er sendt
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Hej,
Tack för ditt mail och beklagar sent svar, ditt mail hamnade tyvärr i fel inkorg hos oss och har därför inte behandlats i tid.
Jag ser att vi mottog en beställning på Coffee Zero och Betakaroten Premium 09.11.2020 och det sändes då ut startpaket av vardera produkt. Vi har sedan dess mottagit dessa i retur och fakturorna har då krediterats.
Det finns alltså inget utestående att betala och vi har spärrat kundeforholdet för framtida beställningar.
Ha det bra!
—
Mvh
Lisa W.
Kundeservice / Produktspesialist
Norisma AS
Se alle våre produkter på norisma.no
Sent from Front
On November 10, 2020, 7:32 PM GMT+1 eribsskog@gmail.com wrote:
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Norisma AS <kundeservice@norisma.no>
Date: man. 9. nov. 2020 kl. 10:48
Subject: Din vare er sendt
To: Erik <eribsskog@gmail.com>
Hei Erik,
Takk for at du har bestilt Betakaroten Premium hos oss, varen din er nå postlagt og vil leveres direkte til din postkasse i løpet av 5-10 dager avhengig av hvor i landet du bor. Vedlagt i mailen finner du din ordrebekreftelse og angrerettsskjema. Om du har noen spørsmål om produktet du har bestilt, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med våre dyktige rådgivere på kundeservice@norisma.no eller per telefon 21 56 09 80.
Har du bestilt flere produkter fra oss vil du motta separate ordrebekreftelser for disse.
Mens du venter på din forsendelse kan du lese mer om våre produkter på www.norisma.no
Ha en fortsatt trivelig dag!
Med vennlig hilsen
Norisma AS
IMG_20210404_0001 paint.jpg
583K
PS.
Her er vedlegget:
PS.
Her er vedlegget: