Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 17. mai 2021

Jeg lurer på om det var hu Aurora Skaland, som jeg møtte, i spaet, (på Spindels), på Adelphi Hotel, i Liverpool, i 2009. Hm

aurora skaland hm

PS.

Eller, hu jeg møtte, (hu sparka til meg i svømmebassenget), hadde vel muligens blå øyne.

Hm.

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Hu Aurora Skaland, dro visst ikke over til Liverpool, før i 2011.

(Stod det på 'Bokhylla').

Så da var det nok ikke henne.

Hu jeg møtte var vel forresten trønder, (og ikke fra Møre, som hu Aurora Skaland).

Hm.

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Eller, det kan kanskje ha vært sånn, at hu Aurora Skaland, bodde på hotellet, mens hu var i Liverpool, for å sjekke ut LIPA-skolen, (til Paul McCartney).

Og at det var derfor at hu trente samme sted som meg.

Hm.

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Jeg prøvde å sende en mail om dette:

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Spindels gym?
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. mai 2021 kl. 23:55
Til: aurora.sundnes.skaland@gmail.com
Hei,

jeg møtte ei norsk ballett-danser-studinne, på Spindels Gym, på Adelphi Hotel, i Liverpool, i 2009.

(Hu sparka til meg i svømmebassenget.

Og jeg chattet henne opp i/ved boblebadet.

Og vi chatta seinere i badstua).

Var det deg, lurte jeg.

Jeg trodde at dette var ei trønder-dame.

Hu hadde lyst hår og blå øyne, (sånn som jeg husker det).

Men det er mulig at hu hadde brune øyne og, (jeg husker hårfargen best).

Jeg gikk inn i garderoben, og skrev en lapp til henne, med adressen til bloggen min på.

Og så stakk jeg hjem, for jeg skulle se en fotball-kamp, (mellom Everton og Liverpool), på PC eller TV.

Du begynte kanskje ikke å studere der, (på LIPA), før i 2011.

(Det ligger noe på nettet noe fra LIPA, hvor det er bilde av deg osv., i forbindelse med at du 'graduated').

Det er mulig at hu jeg møtte gikk på Liverpool John Moore University også, (for alt hva jeg vet).

(Jeg jobba sammen med ei Anna Riski, fra Finland, som studerte dans på det universitetet.

Det var for Arvato, i the Cunard Building, i 2005 og 2006).

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter