Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 17. mai 2021

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen som kunde!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. mai 2021 kl. 13:42
Til: kundeservice@norisma.no
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

det er bra hvis dere kan finne ut hvem disse trollene er, som gjemmer seg, bak disse ip-adressene.

Og som nevnt tidligere, så lurer jeg også på, hvordan dere har tenkt til å forbedre dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 23. feb. 2021 kl. 13:36 skrev Alex N. <kundeservice@norisma.no>:
Hei Erik

Vi beklager tidligare svar som har vart utydelig.

Vi har mottatt bestillning på nettet med disse oppgifter.


For att bestille så man man skrive ner navn, adresse og epost og seden klikke inn att man godtar våra betingelser og seden må man klikke på bestill. 
Etter det vill man motta ordrebekreftelse (jag har sent med kopi i detta mail) og etter det så vill pakken sendes ut.

Vi har då sent en pakke med Betakaroten Premium og en pakke med Coffee Zero 09/11 2020. Begge pakken kom i retur 03/12 2020 så fakturene blev sletted og medlemskapen stoppet.  Det finns då inga aktiva medlemskap eller fakturor.

Når du seden har mailat oss så har vi noterat att du har sagt att du ikke har bestillt detta og vi har nå sperrat dina oppgifter i vårt system. Det er ikke då vi som har lagt inn denna ordre så om det er en fall av ID-tyveri så har du IP-adresse som bestillningar har kommet fra i bild ovan. Om politi har andre spörsmål så kan de selvsagt kontakte oss men då vi har fått pakkene i retur så er allt redan i orden i vårt system.

Kom gjerna åter hvis du har flere spörsmål.

Mvh
Alex N.
Kundeservice / Produktspesialist

Norisma AS
Se alle våre produkter på norisma.no
Sent from Front
On February 20, 2021, 12:58 PM GMT+7 eribsskog@gmail.com wrote:

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 18. des. 2020 kl. 11:58 skrev Lotta L. <kundeservice@norisma.no>:
Hej Erik,

Tack för ditt mail.

Vi fick tillbaka pakken. 

Ha en fin dag!

Mvh
Lotta L.
Kundeservice / Produktspesialist

Norisma AS
Se alle våre produkter på norisma.no
Sent from Front
On November 11, 2020, 1:40 AM GMT+7 eribsskog@gmail.com wrote:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Coffee Zero <kundeservice@norisma.no>
Date: man. 9. nov. 2020 kl. 04:16
Subject: Velkommen som kunde!
To: <eribsskog@gmail.com>


View this email in your browser
Velkommen Erik!

Takk for bestillingen. Ordren din behandles, og straks den er ferdig ekspedert og postlagt vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. Dette betyr ikke at du har bestilt to ganger, men at ordren er på vei direkte til din postkasse om kort tid. 

Vi beregner 5-10 dager postgang, noen ganger går det enda raskere avhengig av hvor i landet du bor.
COFFEE ZERO HJELPER DEG!

Erik, du har gjort et godt valg.

Coffee Zero har blitt en bestselger i hele Skandinavia. Hver måned sender vi ut flere tusen pakker med Coffee Zero til våre fornøyde kunder. Over 1 million solgte pakker er i seg selv en attest, og det er en grunn til at Coffee Zero har blitt så populært. Om man ser bort i fra at vi i norden setter veldig stor pris på vår kaffe - og at vi drikker mest kaffe i hele verden, er det den unike effekten til Coffee Zero våre kunder setter pris på! Med Coffee Zero legger du grunnlaget for en sunn og varig livsstilsendring.

Vi ønsker at alle våre kunder skal forstå hvordan Coffee Zero virker i kroppen. I artikkelen nedenfor vil vi fortelle deg litt mer om hva du kan forvente av Coffee Zero - og hvordan kaffen hjelper deg.


SLIK VIRKER DET
Du mottar denne produktrelaterte informasjonen fordi du har et aktivt kundeforhold hos oss, og vi håper du finner disse tipsene og informasjon nyttig. Kontakt kundeservice@norisma.no dersom du ikke ønsker kommunikasjon tilsendt gjennom kundeforholdet.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter