Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 18. mai 2021

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Nice to meet you, Erik!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. mai 2021 kl. 10:42
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: eBay Customer Support - spoof <spoof@ebay.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, ebay@ebay.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, ebay@reply5.ebay.com, billcobb@ebay.com, csme@ebay.com, exec.relations@ebay.com, government_relations@ebay.com, jcanfield@ebay.com, matthewb@ebay.com, pierre@ebay.com, ulieberman@ebay.com, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: eBay <newuser@nuwelcome.ebay.com>
Date: man. 17. mai 2021 kl. 17:29
Subject: Nice to meet you, Erik!
To: erribs_0 <eribsskog+jegvilsexepia@gmail.com>


eBay's got what you're looking for at the price you want.
eBay
View In Browser
Fashion  ·  Home & Garden  ·  Electronics  ·  Motors  ·  Daily Deals
Welcome to eBay, Erik
Get exactly what you want, from the rare, to retro, to right now.
Your username is erribs_0. You can change it at My eBay.
Explore now ➔
Click here to go to eBay’s home page

Want to take another look?
Your recently viewed items
WoW Blizzcon 2008 Polar Bär - Big Bli…
WoW Blizzcon 2008 Polar Bär -…

NOK 10,001.23
Free Shipping
Last one
Wow Mount ☢ Chewed-On Reins of the Te…
Wow Mount ☢ Chewed-On Reins o…

NOK 104.40
Free Shipping
Women's Bali Bra Wirefree Double Supp…
Women's Bali Bra Wirefree Dou…

NOK 94.22
Popular
Discover how you can shop your way

Free shipping
Millions of items ship free. So you pay for what you want, not shipping.
Shop now →

Money Back Guarantee
Get the item you ordered, or your money back — it's that simple.
Learn more →

Buy It Now
Not into auctions? No problem. Close to 90% of items are Buy It Now.
Skip the bid →

Shop new inventory
80% of items are 100% new! Get brand new and never used items — even from the biggest brands.
Official stores →

High seller standards
Our standards are as high as yours. We partner with our sellers so you can shop without a worry.
Learn more →
The app: the best way to eBay
Receive coupons, get price drop alerts, and easily track orders.
eBay on Google Play store eBay on App store
Download the ebay app to receive coupons, get price drop alerts, and easily track orders.
 
imageFacebook imageTwitter imagePinterest
Update your email preferences

You are receiving this email based on your eBay account preferences. To change which emails you receive from eBay, go to Communication Preferences in My eBay.

If you'd rather not receive these emails, click here to unsubscribe.

 
We don't check this mailbox, so please don't reply to this message. If you have a question, go to Help & Contact.

eBay sent this message to Erik Ribsskog (erribs_0). Learn more about account protection. eBay is committed to your privacy. Learn more about our privacy notice and user agreement.

©1995‌-2021 eBay Inc., 2145 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter