Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 18. mai 2021

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: You've submitted an offer: EUR 900.00 for WoW Blizzcon 2008 Po... (224046106631)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. mai 2021 kl. 10:39
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: eBay Customer Support - spoof <spoof@ebay.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, ebay@ebay.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, ebay@reply5.ebay.com, billcobb@ebay.com, csme@ebay.com, exec.relations@ebay.com, government_relations@ebay.com, jcanfield@ebay.com, matthewb@ebay.com, pierre@ebay.com, ulieberman@ebay.com, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: eBay <ebay@ebay.com>
Date: man. 17. mai 2021 kl. 17:29
Subject: You've submitted an offer: EUR 900.00 for WoW Blizzcon 2008 Po... (224046106631)
To: <eribsskog+jegvilsexepia@gmail.com>


We've sent your offer to mr-mox
eBay

Good luck, Erik! We’ve sent your offer to mr-mox.
View item
What happens next?

Seller can accept
The item is yours, you’re required to complete the purchase.

Seller can counter
You’ll receive their offer. You can accept or counter up to 1 times.

Seller can decline
We can still help you find similar items at a great price.
You won’t be charged until you’ve agreed on a price. Learn more.
Click here to view item details  
WoW Blizzcon 2008 Polar Bär - Big Blizzard Bear - Großer Blizzard...
Buy it now price: EUR 999.90
You offered: EUR 900.00
Your offer expires: May-19 17:29:07 CEST
Seller: mr-mox(13,636)
View item
Helpful information

Savings off listing price
EUR 99.90

Popular item
28 watching

Seller's feedback
100% positive

See what other people bought after buying this item
Pokémon ヘイルブリザードBW3  Hail Blizzard Re…
Pokémon ヘイルブリザードBW3  Hail Bli…

NOK 50.01
WoW TCG Spectral Tiger non-loot versi…
WoW TCG Spectral Tiger non-lo…

NOK 70.02
Yu-Gi-Oh Sammlung 1000 Karten / Selte…
Yu-Gi-Oh Sammlung 1000 Karten…

NOK 429.60
Shadow Mew GX & Shadow Mewtwo GX - Po…
Shadow Mew GX & Shadow Mewtwo…

NOK 79.02
 
Shop anywhere with the eBay app
Download the eBay app from the App Store for iOS devices Get the eBay app for Android
 
Facebook icon Twitter icon Pinterest icon Instagram icon
Update your email preferences

You are receiving this email based on your eBay account preferences. To change which emails you receive from eBay, go to Communication Preferences in My eBay.

 
Email reference id: [#253682800aa2453590ac493d2c003ea8#]

We don't check this mailbox, so please don't reply to this message. If you have a question, go to Help & Contact.

eBay sent this message to Erik Ribsskog (erribs_0). Learn more about account protection. eBay is committed to your privacy. Learn more about our privacy notice and user agreement.

©1995‌-2021 eBay Inc., 2025 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter