Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 26. juni 2021

De som var på jobb, under dette ranet, (som var et snaut halvår før jeg begynte som butikksjef der), var Wenche Berntsen og Nordstrand-Hilde, (mener jeg at distriktsjef Anne Kathrine Skodvin sa). Fra DT/BB 28. april 1998

wenche hilde

https://www.nb.no/items/25c00d803a265945005a6a8c85e12572?page=5&searchText=%22rimi%20lambertseter%22~1

PS.

Mens jeg jobba som butikksjef, i denne butikken, (Rimi Lambertseter aka. Rimi Nylænde), så var det tre ran der.

(Jeg jobba som butikksjef der fra høsten 1998 til høsten 2000).

Og da jeg jobba som aspirant/assisterende butikksjef der.

(Noe jeg jobba som fra sommeren 1994 til våren 1996).

Så var det også et ran der.

(Håndballspilleren Morgan Lunda jobba i kassa der.

Og han ble truet med kniv, av en raner, (mens jeg var på rep-øvelse i infanteriet, høsten 1994).

For å si det sånn).

Og nokså nylig, så ble en Bunnpris-butikksjef, nesten drept, på jobb, i denne butikken.

(Noe det har vært om, i nyhetene).

Så denne butikken burde kanskje ha gjort, som Tesco Walton, i England.

Hvor de har/hadde en vekter, (som jobbet fast), i vindfanget.

(Noe også blant annet ASDA-butikkene i England pleier å ha.

For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

På grunn av dette ranet, (blant annet).

Så ble jeg bedt om, (av distriktsjef Anne Kathrine Skodvin).

Om å være mer som mora til de ansatte, (eller som en lun julenisse-type, kan man vel kanskje si).

Istedet for å være, som en hard/tøff forretningsmann-type, liksom.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Det pistol-ranet, (våren 1998).

Det hadde visst vært helt 'Texas', fortalte Wenche Berntsen.

(Det var to unge blondiner på jobb.

For å si det sånn).

Wenche Berntsen hadde hylt og skriki, og de hadde blitt pekt på med våpen, (og krabba rundt der), osv.

(Noe sånt).

Og jeg jobba på Rimi Bjørndal, som assisterende butikksjef, fra våren 1996 til høsten 1998.

Og jeg hørte ikke noe om dette ranet.

(Før jeg begynte som butikksjef på Rimi Nylænde.

Et halvår seinere).

Så jeg har lurt på, om det som Anne Kathrine Skodvin og Wenche Berntsen sa, (om dette ranet), har vært noe tull.

Men jeg ser jo nå, at de ikke løy.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Ifølge Dagsavisen, så var det visst snakk om hagle, og ikke pistol, (fra Dagsavisen 28. april 1998):

mer om ran 1998

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter