Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: oppfølging på din henvendelse.
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. juni 2021 kl. 11:46
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Geir Christian Reinfjord <geir.reinfjord@autogear.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Geir Christian Reinfjord <geir.reinfjord@autogear.no>
Date: man. 29. mar. 2021 kl. 08:27
Subject: oppfølging på din henvendelse.
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
Hei igjen,
Om det passer bedre for deg, kan vi godt foreta dialog via epost - jeg er åpen for det meste. :)
Som du sikkert er kjent med driver vi med elektronisk kjørebok. Vi har over 9.000 kunder i Norge og er kjent i markedet for at vi opererer med frivillige kundeforhold uten bindingstid og uten oppstartskostnad - kun en fast lav pris per måned som gir deg full oversikt over egne kostnader. Er det forresten firmabil eller privatbil som brukes?
Kan vi ta en prat slik at jeg får rådført deg til riktig Autogear-løsning?
Geir Christian Reinfjord
Produkrådgiver
Autogear AS
+47 210 80 264 | +47 919 05 247
geir.reinfjord@autogear.no
www.autogear.no
Karl Johans gate 2, 0154 Oslo, Norway
facebook
linkedin