Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 15. juni 2021

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din bestilling Veronica truser
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. juni 2021 kl. 00:47
Til: kundeservice@mail.efi.no
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

det virker som at dere er noen slags hønsehjerner når dere skal pønske på hvor jeg bor oppi dette.

Det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her også.

Jeg tror at det er best at denne klagen sendes oppover til noen innen høyere ledelse.

De er nok mest vant til å hanskes med lignende saker.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 15. mar. 2021 kl. 12:55 skrev <kundeservice@mail.efi.no>:
 
 
 
 

Hej Erik, 
 
Självklart hjälper vi dig med det men vi ditt för och efternamn på 2 olik adresser. Vart bor du? På (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua eller Drammensveinen 507, HØVIK?
 
 
Med vennlig hilsen
 
EFI Kundeservice
 
 
 

w: www.efi.no
e: kundeservice@mail.efi.no
t : 987 01 444
 
EFI AS
Postboks 600 Sentrum, 0106 Oslo
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
To: juridisk@datatilsynet.no
CC: kundeservice@mail.efi.no;elh@forbrukertilsynet.no;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;fmovpost@fylkesmannen.no;post@finkn.no;abuse@telia.com;amnestyis@amnesty.org;HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Sent: 13.03.21 05:58:38
Subject: Klage/Fwd: Takk for din bestilling Veronica truser
 

Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 

---------- Forwarded message ---------
Fra: EFI Kundeservice <kundeservice@mail.efi.no>
Date: fre. 12. mar. 2021 kl. 19:44
Subject: Takk for din bestilling Veronica truser
To: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com <eribsskog+25077030568@gmail.com>


 
EFI-Shop
 
 
Hei, Erik Løvenbalk Ribsskog

Takk for din bestilling!

Pakkeavdelingen gjør sitt ytterste for at du skal motta din forsendelse i løpet av en ukes tid. Vi håper du blir fornøyd og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.

Dersom du har noen spørsmål kan kundeservice kontaktes på telefon 987 01 444 (hverdager 8-16). Du kan også sende en melding til kundeservice via fanen på www.efi.no.

Selvbetjening på MIN SIDE
På MIN SIDE kan du enkelt selv administrere ditt/dine abonnement. Når du er innlogget får du en fullstendig oversikt, og kan velge hvor ofte du ønsker å få forsendelser, hvor mye de skal inneholde samt «hoppe over» en eller flere. – Du har full kontroll.
Her kan du logge deg på

Har du husket å gi oss ditt samtykke?
For at vi skal kunne sende deg EFI nytt – vårt månedlige nyhetsbrev samt e-poster med nyheter og tilbud trenger vi ditt aktive samtykke. Det er like enkelt å melde seg av som på!
KLIKK HER for å melde deg på

Med vennlig hilsen
EFI AS, Kundeservice

EFI
Kontakt oss
E-post: kundeservice@mail.efi.no
Telefon: 987 01 444

EFI AS
Boks 600 Sentrum, 0106 Oslo
www.efi.no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter