Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 25. juli 2021

Jeg sendte en e-post til Statsforvalteren i Oslo og Viken

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 25. juli 2021 kl. 03:16
Til: sfovpost@statsforvalteren.no
Kopi: "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

siden 2018, så har jeg bodd, i en kommunal bolig, på Bekkestua.

Og man skal da levere strøm-regninger og husleie-regninger til Nav.

(Nav Sandvika har slutta med e-post, de tror visst at vi lever på 80/90-tallet.

Så man kan ikke bare maile regningene.

Og de har ikke forklart om disse kan sendes i posten.

Men de har en 'russisk' postkasse, i en krok/gang der, som resepsjonistene begynner å gnåle om, hvis man prøver å levere et bilag, i den vanlige resepsjonen.

Dette var en Steinar, som satt i resepsjonen, våren/sommeren 2018.

Og den kundeservicen ble jeg litt paff/satt ut av, må jeg si.

Så det må jeg klage på).

Og Nav holder til i Løkketangen Senter, og de har også en postkasse #2 der, som står, i en av gangene, inne på senteret, (utafor Nav-lokalet).

Dette er en postluke.

Og den er litt trang/lang.

Og noen ganger har Nav teip, inne i denne post-luken.

Som om Emil i Lønneberga jobber der, og driver med sine hyss.

Og det som skjedde, var at jeg postet en av Nav sine 'skjema-konvolutter', (som de sier at man skal bruke), på 22. juni.

Og det var en strøm-regning, med forfall 24. juni.

Og så fikk jeg juli-strøm-regninga i posten, for noen dager siden.

Og da lå det et inkasso-varsel der.

Nav hadde ikke betalt juni-regninga.

De har bare kasta brevet mitt, (kan det virke som).

Så jeg har fått inkasso-varsel.

Og jeg har levert dem inkasso-varselet, (se vedlegg).

(På samme måte, gjennom det hølet i veggen).

Men jeg vet ikke om de har betalt den.

Og jeg lurer på om de kommer til å kutte strømmen.

Og jeg har muligens fått dårlig credit-score, på grunn av at Nav sitt tull, har ført til at Hafslund har sendt dette til et inkasso-byrå, (Lowell).

Så jeg må klage på Nav her, og deres hyss/pøbel-streker.

Dette er i tillegg til tidligere tull.

'Nazistene' hos Nav, nekter også å gi meg ordentlig tann-behandling.

Så jeg har en hul tann i kjeften nå.

Så jeg kan bare tygge på den ene sida av kjeften, (og der mangler jeg en tann, (selv om min onkel er tannlege), så det går mest i hakkemat, osv.).

Og Nav, (ei Anita der vel), sendte meg også, til et hjem for narkomane, i 2018, (etter at Nav i Trondheim, hadde kasta meg i kulda for å dø, og jeg endte opp på Østlandet igjen, hvor Nav i Oslo sendte meg til Bærum igjen, siden at jeg var folkeregistrert her).

Istedet for å gi meg støtte til herberge/hotell, som vel er vanlig.

Så de er ondskapsfulle der, virker det som.

Så det må jeg klage på.

Jeg blir også forfulgt av noen nett-troll, som har bestilt masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), under Corona-en.

Og jeg har tidligere fått fem timer fri rettshjelp av dere, i forbindelse med en omsorgssvikt-sak.

Men advokaten, (ei Ida Valen Rukke), svek, (hu bytta arbeidsgiver, og den gamle arbeidsgiveren stjal omsorgssvikt-saken, uten å gi meg erstatning), og dere har etter dette nektet meg fri rettshjelp, uansett hva det gjelder.

Og jeg har også hatt problemer med humørsyke/korrupte byråkrater i forbindelse med arve-saker, arbeids-saker, og det ene med det andre.

Uten å få noe fri rettshelp, (når jeg har klaget til dere).

Så det er ikke sånn, at det første jeg tenker på alltid, er å klage til dere.

Så dere får prøve å slutte å være så gjerrige når det gjelder å gi meg fri rettshjelp, (og denslags).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

IMG_20210722_104717 paint.jpg
1154K

PS.

Her er vedleggene:

IMG_20210722_104717 paint 2

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter