Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 25. juli 2021 kl. 03:16
Til: sfovpost@statsforvalteren.no
Kopi: "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
siden 2018, så har jeg bodd, i en kommunal bolig, på Bekkestua.
Og man skal da levere strøm-regninger og husleie-regninger til Nav.
(Nav Sandvika har slutta med e-post, de tror visst at vi lever på 80/90-tallet.
Så man kan ikke bare maile regningene.
Og de har ikke forklart om disse kan sendes i posten.
Men de har en 'russisk' postkasse, i en krok/gang der, som resepsjonistene begynner å gnåle om, hvis man prøver å levere et bilag, i den vanlige resepsjonen.
Dette var en Steinar, som satt i resepsjonen, våren/sommeren 2018.
Og den kundeservicen ble jeg litt paff/satt ut av, må jeg si.
Så det må jeg klage på).
Og Nav holder til i Løkketangen Senter, og de har også en postkasse #2 der, som står, i en av gangene, inne på senteret, (utafor Nav-lokalet).
Dette er en postluke.
Og den er litt trang/lang.
Og noen ganger har Nav teip, inne i denne post-luken.
Som om Emil i Lønneberga jobber der, og driver med sine hyss.
Og det som skjedde, var at jeg postet en av Nav sine 'skjema-konvolutter', (som de sier at man skal bruke), på 22. juni.
Og det var en strøm-regning, med forfall 24. juni.
Og så fikk jeg juli-strøm-regninga i posten, for noen dager siden.
Og da lå det et inkasso-varsel der.
Nav hadde ikke betalt juni-regninga.
De har bare kasta brevet mitt, (kan det virke som).
Så jeg har fått inkasso-varsel.
Og jeg har levert dem inkasso-varselet, (se vedlegg).
(På samme måte, gjennom det hølet i veggen).
Men jeg vet ikke om de har betalt den.
Og jeg lurer på om de kommer til å kutte strømmen.
Og jeg har muligens fått dårlig credit-score, på grunn av at Nav sitt tull, har ført til at Hafslund har sendt dette til et inkasso-byrå, (Lowell).
Så jeg må klage på Nav her, og deres hyss/pøbel-streker.
Dette er i tillegg til tidligere tull.
'Nazistene' hos Nav, nekter også å gi meg ordentlig tann-behandling.
Så jeg har en hul tann i kjeften nå.
Så jeg kan bare tygge på den ene sida av kjeften, (og der mangler jeg en tann, (selv om min onkel er tannlege), så det går mest i hakkemat, osv.).
Og Nav, (ei Anita der vel), sendte meg også, til et hjem for narkomane, i 2018, (etter at Nav i Trondheim, hadde kasta meg i kulda for å dø, og jeg endte opp på Østlandet igjen, hvor Nav i Oslo sendte meg til Bærum igjen, siden at jeg var folkeregistrert her).
Istedet for å gi meg støtte til herberge/hotell, som vel er vanlig.
Så de er ondskapsfulle der, virker det som.
Så det må jeg klage på.
Jeg blir også forfulgt av noen nett-troll, som har bestilt masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), under Corona-en.
Og jeg har tidligere fått fem timer fri rettshjelp av dere, i forbindelse med en omsorgssvikt-sak.
Men advokaten, (ei Ida Valen Rukke), svek, (hu bytta arbeidsgiver, og den gamle arbeidsgiveren stjal omsorgssvikt-saken, uten å gi meg erstatning), og dere har etter dette nektet meg fri rettshjelp, uansett hva det gjelder.
Og jeg har også hatt problemer med humørsyke/korrupte byråkrater i forbindelse med arve-saker, arbeids-saker, og det ene med det andre.
Uten å få noe fri rettshelp, (når jeg har klaget til dere).
Så det er ikke sånn, at det første jeg tenker på alltid, er å klage til dere.
Så dere får prøve å slutte å være så gjerrige når det gjelder å gi meg fri rettshjelp, (og denslags).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
IMG_20210722_104717 paint.jpg
1154K
PS.
Her er vedleggene:
PS.
Her er vedleggene: