Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 11. juli 2021

Min nevø Daniel har visst blitt murer

daniel har blitt murer

https://mittanbud.no/profil/1167385/ribsskog-flis-og-flyt/#overview

PS.

Jeg har ikke sett Daniel, (og hans mor/min søster Pia), siden 2005.

Men her kan man se et bilde av han.

Han ligner vel på Keyton fra Somalia, (som var Pia sin kjæreste/samboer, rundt 1994).

Eller ligner han på han afrikaneren, som Pia tok med hjem, (til Ungbo, hvor både Pia og jeg bodde), fra Baronen, på rundt den samme tida.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

bilde av daniel som murer

PS 3.

Da Daniel ble født.

(Sommeren 1995).

Så var det sånn, at det var min stesøster Christell, som henta Daniel, på sykehuset, (Aker sykehus).

(Av en eller annen grunn.

Jeg hadde trodd at det var Keyton som skulle hente de på sykehuset.

Noe sånt).

Og så dro de til Ungbo i Skansen Terrasse.

Hvor både Pia og jeg bodde.

(Dette var cirka et halvår før jeg fikk Rimi-leilighet, på St. Hanshaugen.

Og jeg jobba denne sommeren som butikkleder, på Rimi Nylænde, (hvor jeg jobba fra 1993 til 1996 og igjen som butikksjef fra 1998 til 2000)).

Og det første min søster Pia, (som jeg har lurt på om er autist), gjorde, da de kom inn døra.

Det var å kaste Daniel, (som da bare var noen få dager gammel), på meg.

(Som om mulattungen var en slags ball.

Eller noe lignende).

Så det var bare flaks at jeg ikke mista ungen i gulvet.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Christell hadde ringt og kjefta på meg, like før Pia, Christell og Daniel dukka opp, på Ungbo.

Så jeg lurte vel på om noe var galt.

Og derfor så gikk jeg vel bort til de, når de kom inn døra, (på Ungbo), da.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter