Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 6. august 2021

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din bestilling av Strømforsikring Erik Løvenbalk!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. august 2021 kl. 09:26
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <kundeservice@norgesenergi.no>
Date: tor. 5. aug. 2021 kl. 12:00
Subject: Takk for din bestilling av Strømforsikring Erik Løvenbalk!
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


 
Vis i nettleser
 
NorgesEnergi logo

 
Strømforsikring- trygghet når du trenger det! 

 
Hei, Erik Løvenbalk!

Takk for din bestilling av Strømforsikring (tidligere Sparepakken) til Furulia 29, 1356 BEKKESTUA.Strømforsikring gir deg ekstra trygghet i hverdagen, og for kun 49 kroner i måneden får du flere fordeler som kan bidra til å kutte strømutgiftene dine. 

Du kan være trygg på at: 

Vi dekker strømregningen din dersom du blir sykmeldt, permittert eller ufrivillig arbeidsledig. Du får dekket alle strømutgiftene fra NorgesEnergi, minimum 1 000 kroner per måned i inntil fire måneder.   
 
Vi dekker egenandelen på din innbo- og løsøreforsikring med inntil 5 000 kroner for skade som skyldes lynnedslag eller annet elektrisk fenomen
 
Du får personlig energirådgivning av våre enøk-rådgivere. 

Personlig energirådgivning
Med enkle grep kan du redusere strømforbruket med 10 - 20 % årlig. Det er jo sånn at den billigste kilowatt-timen er den kilowatt-timen du ikke bruker! Med Strømforsikring kan du kontakte våre erfarne energirådgivere, og få relevante enøk-råd tilpasset ditt hjem. 

Viktig informasjon 
Vi har samlet spørsmål og svar om permitteringer/arbeidsledighet pga. COVID 19. Her finner du viktige spørsmål og svar om dine rettigheter knyttet til Sparepakken.

Husk at du må ha vært sykemeldt, arbeidsledig/permittert i mer enn 30 dager før du kan søke om betalingsfritak. Du må også ha kjøpt Sparepakken før du eventuelt ble sykemeldt eller arbeidsledig/permittert.
 
Les mer om betalingsfritak
 
Kontakt oss gjerne, så hjelper vi deg! 
Energirådgivning: telefon 38 10 00 82
Betalingsfritak: telefon 38 10 00 83
Kundeservice: telefon 38 10 00 80 

Ha en flott dag! 
Hilsen alle oss i NorgesEnergi
 
 
 
• NorgesEnergi AS • Kundeservice 38 10 00 80 • kundeservice@norgesenergi.no • www.norgesenergi.no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter