Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) - unngå at kravet øker!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. august 2021 kl. 06:20
Til: svc.no.nova@lowell.com
Kopi: sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kundeservice@hafslundstrom.no, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>
Hei,
denne saken har jeg sendt om til Hafslund, (og Statsforvalteren).
Det er sånn, at Nav Bærum har forpliktet seg, til å betale mine strøm-regninger, ifølge forskjellige vedtak.
Så her er det en glipp, (eller to glipper), fra Nav.
Jeg har levert strøm-regningene, en gang i måneden, hos Nav.
(Jeg har reist til Sandvika, og levert de selv).
Og det har funka greit, i tre år nå.
Men nå har visst Nav fått nok, av sine egne vedtak, og begynt med noe slags oppvigleri, og nekter visst og betale, disse strøm-regningene.
Men det burde egentlig bare være å kontakte Nav.
Jeg kan skaffe kopi at de nevnte vedtakene, hvis det trengs.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Jeg ble litt frika ut av, at dere skriver mail-adressen min, på en sånn rar måte.
Hvorfor har dere klistra personnummeret mitt, inn i mail-adressen.
Det er ikke noe jeg har for vane å gjøre, (for å si det sånn).
Hvorfor har dere gjort noe så merkelig, lurer jeg.
Skjerpings!
PS 2.
Her kan dere se mailen som jeg sendte Statsforvalteren og Hafslund, (blant annet), om dette, for noen dager siden:
'Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Oppdatering/Fwd: Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 25. august 2021 kl. 01:16
Til: sfovpost@statsforvalteren.no
Kopi: "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kundeservice@hafslundstrom.no
Hei,
foreleden dag, så fikk jeg et nytt inkassovarsel, fra Hafslund, i posten.
Siden høsten 2018 så har jeg som sagt leiet kommunal bolig, av Bærum kommune.
Og siden at jeg går på sosialen, så har de betalt strøm og husleie.
(I følge X antall skriftelige vedtak.
Som Nav nå har begynt å tulle med).
Jeg har da to ganger per måned, dratt ned til Sandvika, for å levere husleie-faktura og strøm-faktura, til Nav.
Og det har funka bra.
Helt til nå nylig, når Nav liksom har fått 'mensen', kan det virke som.
Når det gjelder inkassovarselet i vedlegg-filen.
Så var det sånn, at jeg leverte den fakturaen, i postkassa til Nav Sandvika, på 23. juli.
(Jeg ser på nettbanken nå, at jeg kjøpte en enkeltbillett, i Sandvika, den dagen.
Etter å ha gått ned dit, for å få litt 'Corona-trim'.
For å si det sånn).
Så Nav har skulka to innbetalinger på rad, (til Hafslund), kan det virke som.
Så om de har blitt jihadister der, eller hva det kan være.
Dette må jeg klage på.
Det er jeg som får smellen her, (ved at jeg får inkasso-varsler og det som verre er).
Så dette må jeg klage på.
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Det er også sånn, at Nav er innadvendte, når det gjelder å forklare om, når de trenger å motta disse regningene, i forhold til faktura-datoen.
Man skulle kanskje tro at de ville informere om sånt.
Men nei.
Og de har også en konvertert forslags-postkasse der, som de, (en Nav-Steinar, med kroppsarbeider-fysikk), maner folk til å bruke, når man går for å levere bilag, på konvensjonelt vis, i resepsjonen.
Og angående når man skal bruke denne konverterte forslags-postkassa, det er de også innadvendte angående, vli jeg si.
(Man skulle kanskje tro at de ville informert om dette, i et møte, eller noe.
Men nei).
Men det er kanskje fordi at vi mer eller mindre er i union med Tyskland nå, og at de liksom har blitt nazister.
Noe sånt.
Dette må jeg klage på.
Det var også sånn, at jeg for mer enn ti år siden, (da jeg bodde i England), prøvde å få utbetalt min pensjonsbeholdning, (på cirka en million).
Men da begynte de, (hos Nav), bare å kveme, etter alle kunstens regler.
Så det var ikke mulig å få noe klart ut av de.
Og jeg har lest på nettet, (noen som heter Nasjonale Varslingsgruppe har skrevet om dette), at Nav reduserer sosial-støtte-satser, for varslere/høyre-folk, (som meg), fordi at denne typen varsling, ikke er i overenstemmelse, med den kommunistiske tanken, om hva som er politisk korrekt.
Så dette kan muligens være, at Nav liksom, har blitt Nord-Koreanske.
Noe sånt.
Så dette må jeg klage på.
Skjerpings!
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 25. jul. 2021 kl. 03:16
Subject: Klage
To: <sfovpost@statsforvalteren.no>
Cc: post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
siden 2018, så har jeg bodd, i en kommunal bolig, på Bekkestua.
Og man skal da levere strøm-regninger og husleie-regninger til Nav.
(Nav Sandvika har slutta med e-post, de tror visst at vi lever på 80/90-tallet.
Så man kan ikke bare maile regningene.
Og de har ikke forklart om disse kan sendes i posten.
Men de har en 'russisk' postkasse, i en krok/gang der, som resepsjonistene begynner å gnåle om, hvis man prøver å levere et bilag, i den vanlige resepsjonen.
Dette var en Steinar, som satt i resepsjonen, våren/sommeren 2018.
Og den kundeservicen ble jeg litt paff/satt ut av, må jeg si.
Så det må jeg klage på).
Og Nav holder til i Løkketangen Senter, og de har også en postkasse #2 der, som står, i en av gangene, inne på senteret, (utafor Nav-lokalet).
Dette er en postluke.
Og den er litt trang/lang.
Og noen ganger har Nav teip, inne i denne post-luken.
Som om Emil i Lønneberga jobber der, og driver med sine hyss.
Og det som skjedde, var at jeg postet en av Nav sine 'skjema-konvolutter', (som de sier at man skal bruke), på 22. juni.
Og det var en strøm-regning, med forfall 24. juni.
Og så fikk jeg juli-strøm-regninga i posten, for noen dager siden.
Og da lå det et inkasso-varsel der.
Nav hadde ikke betalt juni-regninga.
De har bare kasta brevet mitt, (kan det virke som).
Så jeg har fått inkasso-varsel.
Og jeg har levert dem inkasso-varselet, (se vedlegg).
(På samme måte, gjennom det hølet i veggen).
Men jeg vet ikke om de har betalt den.
Og jeg lurer på om de kommer til å kutte strømmen.
Og jeg har muligens fått dårlig credit-score, på grunn av at Nav sitt tull, har ført til at Hafslund har sendt dette til et inkasso-byrå, (Lowell).
Så jeg må klage på Nav her, og deres hyss/pøbel-streker.
Dette er i tillegg til tidligere tull.
'Nazistene' hos Nav, nekter også å gi meg ordentlig tann-behandling.
Så jeg har en hul tann i kjeften nå.
Så jeg kan bare tygge på den ene sida av kjeften, (og der mangler jeg en tann, (selv om min onkel er tannlege), så det går mest i hakkemat, osv.).
Og Nav, (ei Anita der vel), sendte meg også, til et hjem for narkomane, i 2018, (etter at Nav i Trondheim, hadde kasta meg i kulda for å dø, og jeg endte opp på Østlandet igjen, hvor Nav i Oslo sendte meg til Bærum igjen, siden at jeg var folkeregistrert her).
Istedet for å gi meg støtte til herberge/hotell, som vel er vanlig.
Så de er ondskapsfulle der, virker det som.
Så det må jeg klage på.
Jeg blir også forfulgt av noen nett-troll, som har bestilt masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), under Corona-en.
Og jeg har tidligere fått fem timer fri rettshjelp av dere, i forbindelse med en omsorgssvikt-sak.
Men advokaten, (ei Ida Valen Rukke), svek, (hu bytta arbeidsgiver, og den gamle arbeidsgiveren stjal omsorgssvikt-saken, uten å gi meg erstatning), og dere har etter dette nektet meg fri rettshjelp, uansett hva det gjelder.
Og jeg har også hatt problemer med humørsyke/korrupte byråkrater i forbindelse med arve-saker, arbeids-saker, og det ene med det andre.
Uten å få noe fri rettshelp, (når jeg har klaget til dere).
Så det er ikke sånn, at det første jeg tenker på alltid, er å klage til dere.
Så dere får prøve å slutte å være så gjerrige når det gjelder å gi meg fri rettshjelp, (og denslags).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
IMG_20210825_0001 paint.jpg
638K '.
---------- Forwarded message ---------
Fra: Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>
Date: man. 30. aug. 2021 kl. 08:49
Subject: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) - unngå at kravet øker!
To: Ribsskog Erik Løvenbalk <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
Du har kr 2 963,80 ubetalt til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) og du risikerer at gebyrene øker. Dette kan vi unngå!
Vipps eller betal med kort:
Logg inn med BankID på https://min.lowell.no.
Betal gjennom banken din:
Beløp: 2 963,80
Konto: 63180520351
KID: 0136068872052410068
Kan du ikke betale nå, eller har du spørsmål?
Chat med en rådgiver fra https://min.lowell.no, eller ring oss på 23171010.
Hilsen oss i Lowell Norge AS
------------------------------------
KUN TIL INTERN BRUK: X0Z013606887205241006164
KUN TIL INTERN BRUK: X0Z1300000000391
NB: Oppgi alltid saksnummer 36068872 ved henvendelse til oss.