Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 29. oktober 2021

Jeg sendte en e-post til Telenor

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bestilling av Telenor Kontant
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. oktober 2021 kl. 16:38
Til: Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>
Kopi: firmapost@nkom.no
Hei,

det er noen nett-troll som har portert mitt gamle mobil-nummer, (99424084), kan det virke som.

Kan dere finne ut hvem det er?

Og det gjelder også et annet sim-kort, (som jeg hadde i smart-telefonen), så det er snakk om en hundrelapp eller noe lignende, i ringe-saldo, som har gått tapt.

Og jeg kommer heller ikke inn på min side, hos Telenor, (dere har et 'russisk' innloggings-system, som ikke virker, hvis noen porterer mobil-nummeret).

Jeg kontaktet ei Winnie Lauritsen Lundby hos dere, om noe lignende tull, i 2010.

Men dere gadd ikke å gi meg informasjon om navnene på nett-trollene.

Og tullet fra nett-trollene har økt mer og mer, for hvert år.

Så nå er det nesten det jeg driver mest med, å rydde opp i tulle-bestillinger fra nett-troll, osv.

Så send gjerne denne mailen til Winnie sin sjef, eller noe lignende.

For hu har jeg fått litt nok av.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Bra hvis dere får dere en ordentlig chat, (og ikke bare en robot-chat).

Samt at dere skriver mail-adressen deres, på nettstedet.

Så hadde dere kanskje fått klagene før.

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: <no-reply@telenor.com>
Date: ons. 1. sep. 2021 kl. 20:16
Subject: Bestilling av Telenor Kontant
To: <eribsskog@gmail.com>



Din bestilling
Telenor Kontant
Med kontantkort betaler du på forhånd, og får på denne måten full kontroll på utgiftene.
Produkt/Tjeneste Pr.mnd Engangspris
Abonnement
Telenor Kontant 0,-
Telefonnummer
(Sensurert av johncons-blogg)
Totalt å betale hver måned 0,-
Total engangspris 49,-
Alltid med Telenor Kontant
Datakontroll utenfor EU/EØS og Min Sky 5 GB
Alltid med Telenor
Nettvern
Inkludert i abonnement
Nedlastingshastighet på 300 Mbps
SIM-kort sendes til
Erik Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA
Dette er en automatisk generert e-post. Eventuelle svar på denne e-posten vil ikke bli lest. Har du spørsmål eller henvendelser, kan du kontakte kundeservice

angreskjema.pdf
83K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter