Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Gratulerer med dagen - Vi har en gave til deg
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. oktober 2021 kl. 00:23
Til: Shopping4net <info@shopping4net.com>
Kopi: info@3plhuset.com, ch@ybin.no, jh@ybin.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, finansinspektionen@fi.se, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,
nå har jeg bedt dere om å sende dette til daglig leder, mange ganger.
Det burde da ikke være så vanskelig.
Primadonna-nykker kalles det dere på gølvet der har, (må jeg si).
Dette må jeg klage på.
Vennligst send dette til en overordnet nå.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å vite, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noen lignende skjer igjen).
Skjærpings!
Erik Ribsskog
tor. 8. jul. 2021 kl. 07:29 skrev Shopping4net <info@shopping4net.com>:
Hej
Tack för ditt mejl.
Återigen så är det jag, Sari, som är kundtjänstchef på Shopping4net och den "högsta" personen som kommer att hjälpa dig med ärendet.
Ditt konto har raderats sedan länge och vi ber återigen ursäkt för att ha stört dig i form av ett presentkort.
Vi önskar dig en trevlig dag!
Med vänliga hälsningar
Ystävällisin terveisin
Best regards
Sari
Kundtjänst / Customer service
Shopping4net
E-mail: info@shopping4net.com
07/07 2021 22:44 - Erik Ribsskog skrev:
Hei,
som jeg har nevnt tidligere, så ønsker jeg, å få svar, fra daglig leder, om dette.
Så, (hvis du ikke har fått sparken enda), så ønsker jeg at du sender dette videre oppover.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
ons. 28. apr. 2021 kl. 15:38 skrev Shopping4net <info@shopping4net.com>:
Hej
Återigen, vi beklagar om du blev upprörd över ett presentkort. Ingen har beställd något i ditt namn och kontot har varit stängt sedan du kontaktade oss för första gång.
Till alla er som fortsätter får kopior av detta mejlkonversation, jag ber om ursäkt. Jag vet inte vad vi som företag kan göra mer i ärendet.
Det är jag som är chefen och jag beklagar att vi inte kan hjälpa dig mer i ärendet.
Vi önskar dig en trevlig dag!
Med vänliga hälsningar
Ystävällisin terveisin
Best regards
Sari
Kundtjänst / Customer service
Shopping4net
E-mail: info@shopping4net.com
28/04 2021 14:02 - Erik Ribsskog skrev:
Hei,
din jobb er å tjene kundene.
Og når jeg som kunde/borger ber deg om å sende dette, til en overordnet.
Så er det din jobb å gjøre det, (mener jeg).
(Jeg har jobbet i næringslivet selv.
Og hvis jeg hadde oppført meg sånn som deg, så hadde jeg nok fått sparken, for å si det sånn).
Dette er dårlig kundeservice.
Så dette må jeg klage på.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å vite, hvordan dere akter å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
man. 8. feb. 2021 kl. 08:04 skrev Shopping4net <info@shopping4net.com>:
Hej
Tack för ditt mejl.
Återigen, det är jag som är ansvarig. Jag råkar att ha samma förnamn som nån tjej du träffade väldigt länge sedan men jag var 10 år gammal 1989 så varken jag eller hon är inblandat i att ha skapat en profil men dina korrekta uppgifter hos oss.
Inget har köpts och ingen skada skett förutom att du fick ett presentkort.
Vi avslutar hanteringen av ärendet nu och hoppas du inser att ingen är ute efter dig på något sätt.
Det finns varken ordrar, fakturor eller en profil hos oss.
Vi önskar dig en trevlig dag!
Med vänliga hälsningar
Ystävällisin terveisin
Best regards
Sari
Kundtjänst / Customer service
Shopping4net
E-mail: info@shopping4net.com
07/02 2021 13:30 - Erik Ribsskog skrev:
Hei,
jeg husker hu Sari som jeg kjenner, (Sari Arokiwi), ville ha meg med på stranda, i Brighton, den siste dagen min der, sommeren 1989.
Men min tidligere EU-vertsfamilie, ønsket å holde et avskjeds-party for meg.
Så jeg syntes at jeg måtte bli i Shoreham.
Hu Sari fikk hilse på en kanin, som Hudson-familien hadde, (husker jeg), i hagen sin.
Men hu var ikke så vrang som deg, (vil jeg si).
Jeg har bedt mangfoldige ganger nå, om at dette skal sendes til en overordnet.
Så dette må jeg klage på.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
man. 7. des. 2020 kl. 10:41 skrev Shopping4net <info@shopping4net.com>:
Hej
Tack för ditt mejl.
Vi beklagar om du inte är nöjd med svaret men det är jag som är ansvarig för denna avdelning och detta ärende.
Återingen beklagar vi att vi har skickat ett presentkort till dig. Hade vi vetat din synpunkt till det hela, hade vi inte skickat något.
Återingen, datorn valde slumpmässigt ett mejladress och det råkade vara din.
Inga mer mejl skickas/besvaras gällande ärendet.
Med vänliga hälsningar
Ystävällisin terveisin
Best regards
Sari
Kundtjänst / Customer service
Shopping4net
Shopping4net
E-mail: info@shopping4net.com
06/12 2020 13:39 - Erik Ribsskog skrev:
Hei,
i min forrige mail, så ba jeg om, at dette, skulle sendes, til en overordnet.
Jeg kan ikke se at det har skjedd.
Så dette må jeg klage på.
(Jeg flytta til utlandet, i slutten av juli 2017.
Men at jeg skal ha tastet inn personnummer, for å opprette en profil, hos en nettbutikk, det synes jeg, at høres litt rart ut.
Også at dere utlodder bursdag-gavekort, som bare gjelder, hvis man handler, for mer enn 300 kroner.
Det synes jeg også, at høres rart ut.
Da er det ikke det helt store.
Og som sagt tidligere, så har jeg sjekka min e-post-konto, (som jeg har hatt, siden 2005).
Og jeg finner ingen mailer fra dere, som er eldre, enn fra i år.
Så dette lurer jeg litt på.
Må jeg si).
Så nå får dere vanlige ansatte der slutte med disse primadonna-nykkene, og sende om dette, til en overordnet.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
man. 2. nov. 2020 kl. 07:30 skrev Shopping4net <info@shopping4net.com>:
Hej
Det är endast jag som en kundtjänstchef som kommer att ta hand om ärendet.
Detta information skickades till dig:
Den 2017-07-18 19:28:37 skapades en profil med ditt personnummer och ditt epost.
Adressen var DRAMMENSVEIEN 507, 1363 HØVIK
Inget köp har gjorts utan endast profilen skapades. Detta kan endast göras med ett personnummer.
Vi ser endast tidpunkten (ovan) och IP-adressen som var 173.239.230.99
Vi vet inte vem som gjorde detta men kan som sagt se att det är dina korrekta kontaktuppgifter som är skrivna på profilen.
Vi matchar alltid personnumret till adressen men har inga andra planer att göra det svårare för en potentiell kund att handla från oss. Alla kan gå in på sidan och skapa en profil, det är poängen med en webshop. Sedan kontrolleras ordrarna naturligtvis och uppstår det problem, hjälper vi till med all eventuell information som vi kan, så som ovan.
Jag är ledsen men vi kan inte göra mer i ärendet.
Med vänliga hälsningar
Ystävällisin terveisin
Best regards
Sari
Kundtjänst / Customer service
Shopping4net
Shopping4net
E-mail: info@shopping4net.com
01/11 2020 02:22 - Erik Ribsskog skrev:
Hei,
i forrige mailen min, så skrev jeg, at jeg ønsket, at dette skulle sendes, til en overordnet.
Jeg kan ikke se at du har gjort det.
Så jeg må si at dere har noen fæle nykker.
(Jeg ønsker å få vite, hvem som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere/folk).
Erik Ribsskog
tir. 6. okt. 2020 kl. 08:02 skrev Shopping4net <info@shopping4net.com>:
Hej
Navnet Sari var det vanligste jentenavnet i 1979 da jeg ble født. Men gøy å høre at du har møtt noen med samme navn som det for 30 år siden.
Vi har allerede slettet hele profilen som ønsket, slik at vi ikke kan se noen datoer lenge når vi har sendt e-post. Det kan være at du ikke ønsket å annonsere e-post fra oss og derfor ikke har mottatt noen.
Som gave ble dette gavekortet sendt bare fordi du var kunde eller hadde en kundeprofil hos oss, og datamaskinen valgte tilfeldigvis adressen din fra hundretusener av e-postadresser og kunder. Vi beklager dette igjen. De fleste pleier å være lykkelige.
Du er velkommen til å se på nettstedet og se at vi ikke er et svindelfirma, du er også velkommen til å ringe hvis det føles bedre.
Dessverre kan vi ikke gjøre mer for øyeblikket, men vi beklager at vi har forstyrret deg med et gavekort.
Med vänliga hälsningar
Ystävällisin terveisin
Best regards
Sari
Kundtjänst / Customer service
Shopping4net
Shopping4net
E-mail: info@shopping4net.com
05/10 2020 17:10 - Erik Ribsskog skrev:
Hei,
jeg synes det høres rart ut, at dette skal gå tre år tilbake i tid.
For når jeg søker, i mitt e-post-program, så finner jeg ingen gamle mailer, fra dere.
Så jeg lurer på hva dette skal bety.
Som jeg skrev i min forrige e-post, så lurer jeg på, om dette er, noen slags røverhistorier, (jeg var også sammen, med ei finsk dame, ved navn Sari Arokivi, i Brighton, sommeren 1989, så det virker litt rart, å få mailer, fra ei Sari, (du har visst ikke noe etternavn)).
Så jeg ønsker at dette blir sendt opp, til en leder/overordnet.
Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker også, å få vite, angående hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at dette skjer igjen, med noen andre kunder.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
ons. 9. sep. 2020 kl. 11:32 skrev Shopping4net <info@shopping4net.com>:
Hej
Tack för ditt mejl.
Återigen vi beklagar om du inte minns detta som hände 3 år sedan men med tanke på att det är samma e-postadress och andra korrekta uppgifter på kontot, vet jag inte hur vi annars skulle kunna ha fått dina uppgifter utan att du själv har varit på hemsidan och tittat på varor i samband med att ha skapat profilen.
Som sagt, inget order är gjort så vi kan inte se mer än informationen nedan.
Vi tycker om att göra våra kunder glada och systemet har inga problem att lotta ut 500 mejladresser bland de hundratusentals kunder vi har. De flesta uppskattar presentkortet men vi ber verkligen om ursäkt att du inte tyckte det var passande.
Som vi skrev nedan, är mejladressen nu borttaget och inga mer mejl skickas till dig.
Vi önskar dig en underbar dag!
Med vänliga hälsningar
Ystävällisin terveisin
Best regards
Sari
Kundtjänst / Customer service
Shopping4net
E-mail: info@shopping4net.com
09/09 2020 11:21 - Erik Ribsskog skrev:
Hei,
jeg kan ikke huske å ha opprettet noen profil hos dere.
Så det synes jeg, at høres rart ut.
Jeg kan heller ikke se noen tidligere mailer fra dere, i mitt e-post-program, (når jeg søker på 'Shopping4net').
Og at dere trekker ut 500 gavekort hvert år, som dere så sender til folk, når de har bursdag.
Det høres ut som en veldig tungrodd ting å gjøre.
Jeg lurer på om dere bare serverer meg røverhistorier.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
man. 24. aug. 2020 kl. 14:59 skrev Shopping4net <info@shopping4net.com>:
Hej
Tack för ditt mejl.
Den 2017-07-18 19:28:37 skapades en profil med ditt personnummer och ditt epost.
Adressen var DRAMMENSVEIEN 507, 1363 HØVIK
Inget köp har gjorts utan endast profilen skapades. Detta kan endast göras med ett personnummer.
Vi ser endast tidpunkten (ovan) och IP-adressen som var 173.239.230.99
Vi ber om ursäkt om vårt mejl med presentkort upplevs som trakasserier. Detta var verkligen inte meningen. Vi lottar 500 liknande koder ut varje år till olika kunder i olika länder.
Du bör ha mottagit flera mejl från oss tidigare också men vi inte har inte blivit uppmärksammade att något var fel. Vi raderar nu dig ifrån systemet helt så liknande händelser kan ej hända igen.
Vi önskar dig en underbar dag!
Med vänliga hälsningar
Ystävällisin terveisin
Best regards
Sari
Kundtjänst / Customer service
Shopping4net
E-mail: info@shopping4net.com
23/08 2020 15:30 - Erik Ribsskog skrev:
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Shopping4net <info@shopping4net.com>
Date: lør. 25. jul. 2020 kl. 07:38
Subject: Gratulerer med dagen - Vi har en gave til deg
To: <eribsskog@gmail.com>
Skjønnhet | Kontaktlinser | Helsekost | Apotek | Hjem | Leker | Skrivertilbehør | Kampanjer
Hipp Hurra på din dag Erik!
I dag vil vi feire din bursdag! For oss er du spesiell og derfor vil vi på Shopping4net passe på å gi deg en bursdagsgave, kr 100 rabatt på ditt neste kjøp.
Din rabattkode er: B3YGCKHVSI
Unn deg selv noe skikkelig fint men tenk på at koden kun er gyldig i 3 uker. Så hvorfor vente - klikk deg inn til butikken vår allerede nå.
Vi på Shopping4net ønsker deg en vidunderlig bursdag.
SHOPP NÅ
* Koden gjelder t.o.m. 2020-08-24 og ved kjøp over kr 500. Observer at koden gjelder ved et kjøpstilfelle og kan ikke kombineres med andre rabattkoder eller tilbud. Koden kan ikke registreres i ettertid.
800 17 091
info@shopping4net.com
Mediavägen 4, 438 91 Landvetter SWEDEN
Åpningstider kundtjeneste: mån.–fre. 9.00 - 15.00 Lunsjstengt: 12.00 - 13.00
Endre din e-postadresse eller avslutte ditt abonnement >>