Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 27. desember 2021

Jeg har andre ting å gjøre enn å underholde tusseladder på irc. De norske guttene, (eller om det er homser), får heller finne noen andre å plage

ikke tusseladder

PS.

#USA og #London er heller ikke ment å være mine private chatte-kanaler.

Min chatte-kanal er #blablatemp, (egentlig #blablabla).

Og den er for mine kjente, (må jeg si).

Jeg vet ikke hva de norske guttene/homsene vil meg.

Men jeg er veldig lite interessert i gutter, (for å si det sånn).

Jeg syntes kanskje det var morsomt, å chatte, (med alle mulige), på 90-tallet.

Men nå har jeg mye annet å drive med, (som blogg/bøker/webdesign, osv.).

Så jeg synes ikke at det å chatte, med andre gutter/menn, er så veldig givende/interessant.

Det må være hvis det er noe angående bloggen, for eksempel.

Men da får folk heller dukke opp på #blablatemp.

Og så vente der, til jeg dukker opp.

Og sa kan dere si hva dere ønsker.

Eller send en mail eller en Facebook-melding.

Det er også noe som heter message/PM.

Man behøver ikke å skrive, i kanalene.

Hvis det er noe privat.

(For å si det sånn).

Og sånn privat, så liker jeg kvinnfolk, (og ikke noen avvikere, av noe slag), for å si det sånn.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Det at jeg har tatt over #USA og #London.

Det er mitt 'corona/nedstengings-prosjekt', (må jeg si).

Og det er også en slags protest/reaksjon, mot at noen, (en som kaller seg Trench aka. Marius Lund Larsen), har tatt over min tidligere chatte-kanal #blablabla.

(Uten noen god grunn.

Må jeg si).

Og det er også sånn, at jeg bruker #USA og #London, til å protestere, (i topic-en), mot urettmessig behandling, (av meg), fra amerikanske og britiske myndigheter, (i sin tid).

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Det er også sånn.

At jeg har pleid å henge på disse irc-kanalene, (#USA og #London).

(Og også andre irc-kanaler som #Norge, #Norway og #Oslo).

I mange år.

(På 90/00/10-tallet.

Osv.)

Så jeg er vant til å henge, på begge disse kanalene, (#USA og #London), fra før.

(Må jeg si).

Og når disse kanalene så ble op-løse, (under nedstengingen).

Så var det på den samme tida, som jeg hadde noen bot-er, (Einstein og blablabot), som jeg brukte, på min egen irc-kanal, (#blablatemp).

Og da var det en smal sak, å også hive disse botene inn, på #USA og #London.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Nå har botene, (blablabot og Einstein), vært ganske stabile, i det siste.

Men jeg har lurt på, (noe jeg har blogget om tidligere), om jeg også skal skaffe meg en tredje bot, (som jeg hadde tenkt å kalle Anna eller Anna_, som i sangen), for sikkerhets skyld.

(Som jeg har blogget om tidligere.

Så var det jo sånn, en gang jeg var i Kiel.

At begge botene, (Einstein og blablabot), falt ut.

For å si det sånn).

Men jeg får penger inn på kontoen, (fra sosialen og Husbanken), den tjuende og første.

Så da passer det, at sånne regninger forfaller, enten den tjueførste eller andre.

(Mens det fortsatt er litt penger igjen på kontoen.

For å si det sånn).

Så det er mulig at jeg kjøper/leier et bot-shell til, rundt 2. januar.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter