Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
(Saksnummer:11004007) Klage/Fwd: Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. desember 2021 kl. 05:24
Til: kundeservice@onecall.no
Kopi: OC Support <kundeservice@onecall.no>, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no, postkasse@datatilsynet.no
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
man. 13. sep. 2021 kl. 12:53 skrev <kundeservice@onecall.no>:
Hei
Jeg er også litt usikker på hva saken gjelder her siden du har sendt til så mange.
Om du ønsker å sperre deg for registrering hos Telia/Mycall/Onecall kan du sende ferdig utfylt skjema i retur til oss på ks@onecall.no
Skjema finner du vedlagt denne eposten her.
Ønsker deg en fin dag
Med vennlig hilsen
Sasa
Kundekonsulent
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: Tue, 7 Sep 2021 17:56:27 +0200
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no,allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com,irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no,"inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>,fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no,abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se,finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>,Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no,tr@forbrukertilsynet.no, kundeservice@onecall.no, din-henvendelse@telia.no
Emne: Klage/Fwd: Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>
Date: søn. 30. mai 2021 kl. 12:48
Subject: RE: Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?
To: eribsskog+(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com <eribsskog+(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>
Heisann Erik! Takk for din henvendelse.
Nå ble jeg usikker på hva du mener her, kunne du forklart hva du mener litt nærmere? For ordens skyld er det også flott om du legger ved din fødselsdato (Ddmmåå) og adresse her for oss, slik at vi er sikre på at vi prater med riktig person :)
For raskere hjelp kan vi nås på telefon 92405050 eller via chat på www.telia.no/kontakt-oss.
Ha en fin dag videre!
Simen T.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo
Telia Norge
Tlf: +47 92405050
E-post: kundekontakt-privat@telia.no
Chat: www.telia.no/kontakt-oss
www.telia.no
Lørenfaret 1A, 0585 Oslo, Norway
Telia Norge AS 981 929 055
--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog+(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com]
Sent: 28.05.2021 06:35
To: mobil-support@telia.no
Subject: Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?
Navn: Erik Prompefjert Ribsskog
E-post: eribsskog+(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com
Mobilnummer: 91587593
Henvendelse:
Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?
ref:_00D1iUhac._5001idzYoe:ref