Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 3. desember 2021

Mer fra Bærum

På tirsdag 28. september, så gikk jeg ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

De har/hadde 'Hiroshima-kaos' også hvis man prøver å gå rundt 'hoved-kaoset', som er i forbindelse med den utbyggingen av Signaturtorget og Bibliotektorget, (et kaos som folk blant annet har klagd på i Budstikka, for noen dager siden):

IMG_20210928_214240

PS 2.

Mellom kaoset på bildet overfor, og 'hoved-kaoset', så er det også et annet stort bygge-prosjekt, (i Nadderudveien), før man kommer til Mega Bekkestua.

Så det er ikke bare Signaturtorget og Bibliotektorget, som blir bygget.

Det er også X andre byggeprosjekter, som alle ligger på veien, til Bekkestua sentrum.

(For å si det sånn).

Så det er som at det er noe tull nesten, (fra politikerne), må man vel si.

(Noe sånt).

Så sånn er nesten det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Mer kaos:

IMG_20210928_214301

PS 4.

Jeg lurer på om dette er fra Signaturtorget-utbyggingen:

IMG_20210928_214543

PS 5.

Her, (på Meny Bekkestua), var det veldig tomt for varer, (i kjøledisken), må man vel si:

IMG_20210928_215127

PS 6.

De begynner også å vaske, før butikken er stengt, (kan det virke som):

IMG_20210928_215129

PS 7.

Søppel på gulvet:

IMG_20210928_215150

PS 8.

Her var det noe griseri i selvbetjeningskassa, (kan det virke som):

IMG_20210928_215355

PS 9.

På Extra Bekkestua så var det veldig rotete, (som vanlig), med masse vare-esker på gulvet:

IMG_20210928_215908

PS 10.

Her er mer om dette:

IMG_20210928_215914

PS 11.

Enda mer om dette:

IMG_20210928_220013

PS 12.

Det er også to store brakkebyer, (hvor det vel mest bor polakker/øst-europeere), på veien til Bekkestua sentrum.

Og disse jobber visst knapt.

(Ifølge den nevnte Budstikka-artikkelen).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 13.

Her er mer om dette:

mer om surre kaos

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter