Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 9. januar 2022

Dette høres dumt ut fra Oda, synes jeg

dumt fra oda

PS.

Da jeg jobba i butikk, (noe jeg gjorde fra 1988 til 2004).

Så het det seg, at det var tidspunktet, som man la varen, i handlevogna, som telte.

Og det var jo på onsdagen.

(Og budet var her på fredag kveld.

Jeg valgte tidsluken 18-20.

For å si det sånn).

Og med alt det teateret, (skinn-leveringene til naboene og tulle-telefonene), som var, de to første gangene, som jeg bestilte, fra Oda, (før julaften og før nyttårsaften).

Så kan man nesten lure på, om Oda-budet, gjorde dette, (å bli forsinket), på 'jurs'.

Så dette vet jeg ikke helt om jeg kjøper.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Det er også sånn, at Oda, brukte nærmere to døgn, på å svare.

Og de skryter av, at de pleier å svare, innen noen få timer.

Så det kan nesten virke som, at det er noen ugler i mosen her.

(Må jeg si).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Det kan nesten virke som, at det er restaurant-bransjen sine sterke lobby-organisasjoner, (les: Mafiaen), som har tatt over.

Det skal være så kronglete som mulig, å kjøpe øl, for hjem-levering.

Mens restaurant-bransjen samtidig sutrer i media, over at de ikke for lov til å skjenke øl, for tida, (på grunn av pandemien).

De vil at folk skal gå ut, og spise/drikke.

Og prøv å fortell meg, at disse restaurantene, ikke er en yngle-plass, for denne nye Omikron-coronaen, (for tida).

Hm.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Politikerne er bare opptatt av restaurantbransjen, (kan det virke som), de synes kanskje at det er noe pirk å ta helge-handelen på nett:

gærne etter å åpne skjenking

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter