Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Svar fra Care.com NO 2021-05-28-21156426
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. januar 2022 kl. 16:23
Til: "Care.com NO Member Care" <infoNO@care.com>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket å vite, hva dere akter å foreta dere, for at noe lignende skjer igjen.
Jeg kan ikke se at jeg har fått svar på dette.
Så det må jeg klage på.
Jeg ønsker at en overordnet, (som for eksempel daglig leder), svarer på dette.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å vite, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
PS.
Hvis dere slutter å ta bort korrespondanse-historikken, i mailene deres.
Så er det kanskje enklere, å skjønne hva saken dreier seg om.
Skjerpings!
tir. 14. sep. 2021 kl. 08:21 skrev Care.com NO Member Care <infono@care.com>:
Hei Erik,
Takk for at du kontakter oss. Jeg har dessverre ikke vært i stand til å finne din Care.com brukerkonto enda.
Basert på e -posten du sendte, vet jeg heller ikke hva slags hjelp du trenger. Hvis du beskriver problemet ditt for oss mer detaljert, hjelper vi deg gjerne.
Hvis du derimot vil at vi skal søke etter en mulig konto i systemet, kan du sende følgende informasjon:
E-postadressen du registrerte deg med
Fullt fornavn og etternavn du er registrert med på din konto
Postnummer og by
Besøk gjerne vår FAQ-side om du har flere spørsmål.
Vennlig hilsen,
Care.com kundeservice
Eeva
ref:_00D708kOO._5005Y1xVMbP:ref