Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Sak #876420
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. januar 2022 kl. 16:15
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: presse@ruter.no, post@viken.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Ruter Kundeservice <ikke-svar@ruter.no>
Date: tor. 21. okt. 2021 kl. 12:07
Subject: Sak #876420
To: <eribsskog+daare@gmail.com>
Hei og takk for at du kontakter oss.
Du kan ha billetten din på en app på mobilen, på et reisekort eller på engangskortet Impuls.
Du kan kjøpe impulsbilletter med enkeltbilletter eller 24-timersbilletter i kiosker, på servicepunkt og på kundesenteret Ruter S.
Trykk her for å oppdatere saken din
(direkte svar på denne e-posten vil ikke komme fram til oss)
Med vennlig hilsen
Gry W. R.
Kundekonsulent
Ruter As