Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 3. januar 2022

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Din henvendelse vedr IFD-tyveri/KK nyhetsbrev: «Jeg har en dårlig nyhet. Hun har blodkreft»
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. januar 2022 kl. 17:53
Til: May-Wenche Amundsen <may-wenche.amundsen@aller.com>
Kopi: Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>, KK <abo.kk@aller.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, info@aller.dk, abo.felles@aller.no, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@mediaconnect.no, gisle.hovik@mediaconnect.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, alexandra.beverfjord@db.no, bente.klemetsdal@aller.com, camilla.fuglem@aller.com, ingrid.skogrand@aller.com, hanne.haugsgjerd@aller.com, oyvind.odegard@aller.com, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 29. sep. 2021 kl. 09:41 skrev May-Wenche Amundsen <may-wenche.amundsen@aller.com>:
Hei,

Vi har registrert din påmelding til KK nyhetsbrev via en såkalt «pop up annonse» den 13. september kl. 00:26 på natten (se skjermdumper under). Slik det ser ut for oss har det vært gjort et forsøk på søk hvor epostadressen har «fulgt med». Jeg håper dette er oppklarende?

 

Vi ser ingen tilsvarende registreringer hverken før eller etter 13. september, og kan derfor ikke forstå at dette handler om et identitetstyveri. Vi har selvfølgelig slettet deg fra mottak av dette nyhetsbrevet.

 

MVH/

signature_2029133148

May-Wenche Amundsen

Direktør Marked Print

+47 932 45 371

mwa@aller.com

 

www.aller.no

Postadresse: PB 1184 Sentrum, 0107 OSLO

Besøk: Karvesvingen 1, 0579 OSLO

 

 

Et bilde som inneholder tekst
Automatisk generert beskrivelse

 

 

Et bilde som inneholder tekst
Automatisk generert beskrivelse

Fra: May-Wenche Amundsen <may-wenche.amundsen@aller.com>
Dato: tirsdag, 28. september 2021 kl. 12:53
Til: Dan Ruben Johansen <dan.ruben.johansen@aller.com>, Silje Jaersen Wille <silje.wille@aller.com>, EXT Fredrik Antonsen <fredrik.antonsen@aller.com>
Kopi: Synne Hjetland Løland <synne.loland@aller.com>
Emne: Fwd: Videresend: Klage/Fwd: «Jeg har en dårlig nyhet. Hun har blodkreft»



Hei,

Svarer en av dere kunden her - med meg på kopi?

Gjelder KK Nyhetsbrev. «Noen» må finne ut hvordan dette har oppstått. Som dere ser er e-posten sendt til Datatilsynet med oss (og en rekke andre) på kopi.

May-Wenche


Videresendt melding:

Fra: Bente Klemetsdal <Bente.Klemetsdal@aller.com>
Dato: 28. september 2021 kl. 12:25:01 CEST
Til: May-Wenche Amundsen <may-wenche.amundsen@aller.com>
Emne: Videresend: Klage/Fwd: «Jeg har en dårlig nyhet. Hun har blodkreft»



                Sjekker du ut denne?

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: tirsdag, 28. september 2021 kl. 12:10
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Abonnement KK <abo.kk@aller.no>, Kundeservice Aller No <kundeservice@aller.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, Info Web <info@aller.dk>, abo.felles@aller.no <abo.felles@aller.no>, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com <abuse@telia.com>, Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.no>, noss@deloitte.no <noss@deloitte.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@mediaconnect.no <post@mediaconnect.no>, gisle.hovik@mediaconnect.no <gisle.hovik@mediaconnect.no>, tr@forbrukertilsynet.no <tr@forbrukertilsynet.no>, sfovpost@statsforvalteren.no <sfovpost@statsforvalteren.no>, Bente Klemetsdal <bente.klemetsdal@aller.com>, Camilla Fuglem <camilla.fuglem@aller.com>, alexandra.beverfjord@db.no <alexandra.beverfjord@db.no>, Ingrid Skogrand <ingrid.skogrand@aller.com>, Hanne Haugsgjerd <hanne.haugsgjerd@aller.com>, Øyvind Bondevik Ødegård <oyvind.odegard@aller.com>
Emne: Klage/Fwd: «Jeg har en dårlig nyhet. Hun har blodkreft»

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: KK <noreply@kk.no>
Date: tir. 28. sep. 2021 kl. 08:01
Subject: «Jeg har en dårlig nyhet. Hun har blodkreft»
To: <eribsskog+jegErEnKvinne@gmail.com>

 

KK

KK - Nyhetsbrev 27. september 2021



 

 

Dette tripler sjansen for at forholdet varer livet ut



 

Dette tripler sjansen for at forholdet varer livet ut

 

– Pels har ingen fremtid i motebildet

 

– Pels har ingen fremtid i motebildet

- Jeg var helt alene i 12 timer med de verste smertene jeg har hatt i mitt liv

 

- Jeg var helt alene i 12 timer med de verste smertene jeg har hatt i mitt liv

 

Malene ble sendt på kurs for overgrepsutsatte: - Skjønte ikke hvorfor jeg var der



 

Malene ble sendt på kurs for overgrepsutsatte: - Skjønte ikke hvorfor jeg var der

Nyhet: Bestill Folkepraten fra PlussMobil

 

Nyhet: Bestill Folkepraten fra PlussMobil

 

Dette skjønnhetstilskuddet tar kjendisstylisten hver morgen

 

Dette skjønnhetstilskuddet tar kjendisstylisten hver morgen

 

«Jeg har en dårlig nyhet. Datteren deres har blodkreft»

 

«Jeg har en dårlig nyhet. Datteren deres har blodkreft»

 

Sjekk ut den rykende ferske podkasten Rød Løper

 

Sjekk ut den rykende ferske podkasten Rød Løper

Betal kun kr 38 per utgave og få hudpleiesett fra Babor!

 

Betal kun kr 38 per utgave og få hudpleiesett fra Babor!

 

FØLG&nbsp;OSS&nbsp;PÅ&nbsp;INSTAGRAM

 

FØLG OSS PÅ INSTAGRAM

 

KK-appen: Last den ned her!

 

KK-appen: Last den ned her!

 

Dagens horoskop er her!

 

Dagens horoskop er her!

Logg inn og se hva stjernene sier om din dag!

Du mottar denne e-posten fordi du har meldt deg på KK - Nyhetsbrev

 

med e-postadressen: eribsskog+jegErEnKvinne@gmail.com

 

Du kan når som helst melde deg av .



 

This email and any attachments to it is confidential and are intended solely for the use of the individuals to whom it is addressed. The information contained herein shall not be disclosed to any person without the written consent of Aller Media AS or when required by law.

All rights in all intellectual property of any kind disclosed in this email and any attachments to it, including, but not limited to, copyright, trade secrets, patents, trademarks, trade names and other intellectual and proprietary rights, are and shall at all times remain the property of Aller Media AS. Nothing in this email shall be construed as giving the recipient any right, title, interest or ownership to any part of any intellectual property disclosed herein.

PS.

Det hu gale kjærringa skriver.

Om: 'Forsøk på søk hvor e-post-adressen har fulgt med'.

Det er det mest åndssvake og ladete jeg har lest.

Sånn var ei Amundsen-kjærring, (Marthe Amundsen), hos Apotera og.

(At hu var forferdelig ekkel og nedrig.

Må jeg si).

Så hva man skal gjøre med sånne sinnsyke Amundsen-avskum-kjærringer.

Det kan man lure på.

(For å si det sånn).

Roalds Amundsen hadde visst veldig nærkontakt, med noen eskimo-kjærringer, (som hadde som elskerinner), i sin tid.

Så disse Amundsen-kjærringene har kanskje en ekkel eskimoisk kultur, da.

(Som gjør at de sier forfærdelig ekle og ladete ting.

For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter