Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Bekymringsmelding/Fwd: Klage/Fwd: Bekreft kontoen din på Kolonial.no
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 23. januar 2022 kl. 09:02
Til: Dyrebeskyttelsen Norge postmottak <post@dyrebeskyttelsen.no>
Kopi: hei@oda.com, postkasse@datatilsynet.no, admin@ohf.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Express Mat AS v/Pizza og Kina <kundeservice@expressmat.no>, calmquist@eurojuris.no
Hei,
under Omikron så har jeg begynt å handle mat, på nettet.
Og på fredag, så gikk Oda-budet gjennom min hage, (og hagen til neger-naboen), istedet for å kjøre fram til leiligheten.
Og jeg har jobba som bud selv, (ekstra-jobb ved siden av jobb som assisterende butikksjef på Rimi Nylænde), vinteren 1996, for Chinatown Expressen Eiksmarka.
Og jeg husker, at noen ganger, så hadde kundene hest i hagen.
Og det var også sånn, i begynnelsen av måneden, at Oda nekta meg å få med en six-pack med Bare-øl, som jeg hadde bestilt, fordi at de var forsinka, sånn at budet var her etter klokka 20.
(En tvilsom tolkning av reglene, må man vel si.
I og med at det vel er bestillingstidspunktet som teller, og det var et par dager før).
Og da var det sånn, at budet på uforklarlig vis, ble forsinket, på slutten av ruta.
Og så går de heller gjennom hagen, enn å kjøre fram til riktig bolig.
Så jeg lurer på om budet er interessert i hester, (som man kan lese om, i avisene, at noen merkverdige er).
Så jeg vil varsle om, at Dyrebeskyttelsen kanskje burde følge med litt bedre, på Oda.
(Dette kan man kanskje si, at er på grensen til skøy.
Men hva har Oda-budet i hagen til neger-naboen osv. å gjøre.
Da er det noe galt.
Vil jeg si.
Hvis jeg hadde gjort noe sånt, når jeg leverte varer, for Chinatown Expressen.
Så hadde jeg nok fått sparken, av den unge kinesiske/asiatiske leder-dama.
Hvis jeg skulle tippe).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
PS.
Det er også noen nett-troll, som tuller med meg.
De prøvde å opprette konto, i mitt navn, i sommer.
Og derfor kan jeg ikke bruke min vanlige mail-adresse, som Oda-mail-adresse.
For Oda har ikke rydda opp, etter nett-trollene, i mellomtiden, (selv om jeg har varslet de, som man kan se lenger ned i mailen).
Skjerpings!
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 30. jul. 2020 kl. 15:13
Subject: Klage/Fwd: Bekreft kontoen din på Kolonial.no
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: Kolonial.no <hei@kolonial.no>, <admin@ohf.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Kolonial.no <hei@kolonial.no>
Date: lør. 4. jul. 2020 kl. 19:38
Subject: Bekreft kontoen din på Kolonial.no
To: <eribsskog@gmail.com>
Kolonial.no
Erik Løvenbalk, velkommen til din nye matbutikk!
Fint om du kan bekrefte e-postadressen din. Da er alt klart for din første handel!
Bekreft
Du kan også kopiere denne linken og lime den inn i nettleseren:
(Sladdet av johncons-blogg)
Linken ovenfor er gyldig i 14 dager.
Lurer du på noe? Ikke nøl med å ta kontakt med oss ved å svare
på denne e-posten eller ved å skrive en ny til hei@kolonial.no Kolonial.no AS
Nydalsveien 28
0484 Oslo
Org. Nr 912262510 MVA
Foretaksregisteret