Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 23. januar 2022

Mer om min tidligere kamerat Glenn Hesler. (Fra Romerikes Blad 24. februar 1998)

mer om glenn paint

https://www.nb.no/items/db5ee160fd488f06f842346260fb8a8b?page=13&searchText="guttorm%20hesler"~1

PS.

Det var jo sånn at min tremenning Øystein 'Adoptert fra Korea' Andersen ville, at vi skulle være som fettere/brødre, våren 1990.

Og så begynte han å dra innom meg, på jobb, (på OBS Triaden), senere samme år.

Og så våren 1991, (kan det vel kanskje ha vært).

Så begynte han plutselig å dra med seg Glenn Hesler, når han møtte meg, (på/ved Triaden-senteret), etter jobb.

Og så, (etter militæret), så ville Glenn, at jeg skulle skaffe han, et rom, på Ungbo, (hvor jeg og min lillesøster Pia bodde).

Og det klarte jeg, (ved å snakke med Ungbo-dama fra Oslo kommune).

Og en gang, under Min Bok 4-tida, (som var fra 1993 til 1996), så fortalte Glenn at hans bestefar hadde falt ned fra stigen, da de jobba sammen som blikkenslagere.

Og bestefaren hadde falt ned, rett foran Glenn.

Så jeg syntes jo synd på han.

Men det passer vel ikke helt med det som står i annonsen overfor.

For den er jo fra 1998.

Men det er mulig at farfaren ikke døde, (av fallet), men at han ble redusert.

Og at han døde noen år seinere, (i 1998).

Og det var vel da, at Glenn fikk bestefaren sin bil, (en Volvo stasjonsvogn), og bestefaren sin hund, (selv om han vel fortsatt bodde hjemme hos mora, på den tida, for han bodde på gutterommet, både før og etter at han bodde på Ungbo, i Skansen Terrasse 23).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Glenn fortalte vel, at mora, (som jeg såvidt møtte da jeg lånte Glenn sin PC, (på hans rom), i påskeferien fra NHI, våren 1992, da jeg skulle få unna noe arbeid, på min siste års-oppgave, som var et kryssord-produksjons-program).

Glenn fortalte vel, at mora var skilt.

Og at hu bodde sammen med hans stefar.

I Norbyveien, på Skjetten.

(Noe sånt).

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Så faren til Glenn må vel enten være Herman Erik eller John Robert.

Men jeg mener å huske, at John Robert var onkelen, (som tok over blikkenslager-firmaet).

Så da er det muligens sånn, at Herman Erik, er Glenn sin far, (som forlot han).

(Noe sånt).

Eller om Glenn bruker mora sitt etternavn.

Da er muligens Sylvi mora.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Jeg lurer på om dette er mora til Glenn, (fra Aftenposten 13. januar 1987):

mora til glenn hm

https://eavis.aftenposten.no/aftenposten/72300/26/?gatoken=dXNlcl9pZD01OTU1OTM1JnVzZXJfaWRfdHlwZT1jdXN0b20%3D&query="sylvi+vevang"

PS 5.

Søstera til Glenn heter Nina Vevang, (har jeg tidligere funnet ut).

Og jeg har tidligere funnet ut, (på Gule Sider), at Sylvi Vevang bodde i Nordbyveien.

Så det er nok mora til Glenn.

(Siden at han pleide å bo i Nordbyveien.

Husker jeg).

Og det er nok da sånn, at Glenn bruker mora sitt pikenavn Hesler.

Så han Frank Arnold Vevang er nok den tidligere stefaren til Glenn.

(Så han har muligens hatt to stefedre.

Frank og Geir).

Og Frank er antagelig faren til Nina.

Så Nina og Glenn er muligens bare halvsøsken, (for Glenn ble muligens født, før mora møtte faren til Nina).

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Avisa har visst stavet etternavnet til Glenn sin mor feil, (fra Romerikes Blad 7. desember 1972):

avisa har stavet feil

https://www.nb.no/items/272bca47debad6a14bf34bfebe65f685?page=1&searchText="frank%20arnold%20vevang"

PS 7.

Glenn fortalte, under 'Min Bok 4-tida'.

At de tidligere hadde hett Hessler, (som den kjente tyske fotballspilleren).

Og så hadde de fornorsket dette tyske navnet, til Hesler.

Men Hesser sa han ikke noe om.

(Sånn som jeg husker det).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Det med Hesler/Hessler stemmer visst, (for dette er visst Glenn sin tipptippoldefar, (på morssiden), ifølge Geni):

stemmer visst

https://www.geni.com/people/Herman-Juliussen/6000000016529239714

PS 9.

Den nevnte tipptippoldefaren, (som ligner litt på Glenn), døde visst i Amerika:

døde i amerika

https://www.geni.com/people/Niels-Julius-Hessler/6000000007437916987

PS 10.

Glenn sin tipptipptipptippoldefar, (på morssiden), emigrerte visst fra Tyskland til Norge:

emigrerte

https://www.geni.com/people/Johan-Hessler/6000000020214080505

PS 11.

Som jeg har blogget om tidligere.

Så var det sånn, på slutten av 90-tallet, at Glenn aka. Kazuya, pleide å henge, på min irc-kanal #blablabla.

Og vi hadde jo kjent hverandre, siden 1991.

Så det var sånn.

At hvis en av oss, var litt blakke, på slutten av måneden.

Så kunne vi låne, noen hundringser, av hverandre.

(Sånn at vi slapp å leve av knekkebrød, liksom.

De siste to-tre dagene, av måneden).

Og en gang, som Glenn dukka opp, på Rimi Bjørndal.

(Hvor jeg jobba som assistrende butikksjef, fra 1996 til 1998).

Så sa min underordnede/kollega Hava Özgyr, (når hu så Glenn).

At: 'Har du en sånn?'.

Og når norske damer, skal være litt slemme, så sier de: 'Er han litt sånn?'.

(Noe sånt).

Så jeg trodde, at det var noe sånt, som Hava prøvde å si.

Og det å være sånn, (det betyr vel homo), det var veldig tabu, på 70/80-tallet, da jeg vokste opp, (blant annet på Bergeråsen, hvor det ikke fantes hverken homser eller pakkiser, (på den tida), som jeg har blogget om tidligere).

Og derfor, så fikk jeg nesten sjokk, (siden at dette var om noe tabu-greier), av det Hava sa.

Men seinere så har jeg lurt på, om Hava, (som var første generasjons innvandrer fra den kurdiske delen av Tyrkia).

Kan ha ment: 'Har du en sønn?'.

(Og at hu ikke sa 'sånn', men det engelske 'son', (som uttales ganske likt).

Hu hadde kanskje lært engelsk på skolen i Tyrkia.

Hva vet jeg).

Og Glenn er minst et hode lavere enn meg.

Og han gikk i joggedress, (muligens med Street Fighter-motiv).

Og han så kanskje litt ung ut, (i trynet), for alderen, (han bytta fra heavy-sveis til sosse-sveis, under 'Min Bok 4-tida').

Så Hava Özgyr trodde kanskje, at Glenn var min sønn.

(Siden at han var nesten på grensen til å bli kalt dverg.

For å overdrive litt.

Men likevel).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 12.

Her kan man se Hava et par år før hu begynte på Rimi Bjørndal, (fra Varingen 15. desember 1995):

hava avis

https://www.nb.no/items/f3cb3bc97cdb5f05f4527501ea8b8a38?page=21&searchText="øzgyr"~1

PS 13.

Jeg trodde at arbeidsgiveren til henne og foreldrene het Kvalitetsrengjøing, men det riktige skulle visst være Kvalitet Renhold:

mai britt

(Samme link som overfor).

PS 14.

Da jeg ble forfremmet til butikksjef, (på Rimi Nylænde), høsten 1998.

Så ville distriktsjef Anne Kathrine Skodvin forresten, at jeg skulle bytte til Mai-Britt Jakobsen, (og hennes ektemann Viggo), sitt vaskebyrå.

(Husker jeg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 15.

Viggo Hansen hadde en kjempebra bone-maskin.

(Husker jeg).

Men de var litt 'russiske'.

For jeg var fersk som butikksjef.

Og jeg hadde glemt å ta bort en sjokkselger, (var det vel), ved kassene.

Og da var det sånn, at de ikke gadd å gå tilbake, og bone, (der hvor gulvet ikke ble pent).

Det var vel sånn, at de lo av meg, (og syntes at jeg var for nøye), sånn som jeg husker det.

(Noe sånt).

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 16.

Her er mer om dette:

tøffingen


(Høsten 1998).

Så var jo Mai-Britt og Viggo i 40-åra.

Og jeg var fortsatt i 20-åra.

(Og jeg var fersk som butikksjef).

Og ikke nok med at disse to folka, i 40-åra, (Viggo var forresten en svær tøffing, som kanskje kunne ha vært dørvakt), gikk rundt sammen, i butikken.

(Mens de bona).

Men de hadde også med seg, en hel bunch.

Dette kan kanskje ha vært ungene dems.

For de gjorde vel ikke noe arbeid.

(Sånn som jeg husker det).

Det var blant annet ei ung/pen/blond/flott, (eller om man skal si hot), tenåringsdatter.

Og så to karer, vel.

Og han ene karen, ville visst ha det til, at Mai-Britt og Viggo, måtte passe på, sånn at det ikke ble unger, av hu tenåringsjenta og meg.

(Noe sånt).

Og disse var jo fem folk.

Og jeg hadde vel muligens, vært ute på byen, sammen med min yngre halvbror Axel, kvelden før.

(Noe sånt).

Så jeg sa ikke noe.

Og jeg var en fersk butikksjef.

Og vi hadde nettopp bytta til dette vaskefirmaet, (etter ønske fra distriktsjef Anne-Kathrine Skodvin).

Så jeg sa heller ikke noe, til noen.

Men jeg har sovet på dette nå.

Og det kan tenkes, at han ene 20-åringen, (det kan kanskje ha vært Viggo sin sønn), hadde vært på dassen der.

For der stod det, (rundt årtusenskiftet), en sånn: 'Kilroy was here'-aktig sak.

Bare at det istedet stod: 'Her ble jeg sugd'.

(Noe sånt).

Og det lurte jeg på om kunne ha vært han tenåringsgutten Lars, (som min forgjenger der, 'Audi-Monica', hadde ansatt, på praksisplass, mens han gikk det siste året på ungdomsskolen, og som jeg ga en deltidsjobb, når jeg overtok).

For han dro en gang med ei Henriette, (fra Kolbotn, og som var lillesøstra til ei Benedicte aka. Benny, som jobba der, da jeg overtok butikken), med ned på lageret.

(Kunne det virke som, for meg, ihvertfall, (han hviska/sa noe til Henriette, (som stabla varer), og så gikk de begge inn på lageret, eller noe i den duren, (men det kan jo ha vært noe uskyldig)).

Dette var vel egentlig på vakta til Wenche Berntsen, som var en assistent som jeg arvet.

Eller om det var mens begge oss lederne var på jobb, (for tidligvakta og seinvakta overlappet litt).

Hm).

Og så har kanskje han sønnen til Viggo sett det skrible-greiene.

Og så har han ment, at det var fare for jomfrudommen, (eller noe lignende), for hu dattera til Mai-Britt, da.

(Noe sånt).

Selv om det kanskje kan ha vært omvendt.

At det var sønnen til Mai-Britt og dattera til Viggo.

Eller om alle ungene hadde de samme foreldrene.

Eller om det bare var hu jenta, som liksom var med, og at de nevnte karene dreiv med noe slags lønnet arbeid.

Hm.

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 18.

Det var forresten sånn, under 'Min Bok 2-tida'.

At min husvertinne Mette Holter, (min yngre halvbror Axel sin stemor), en gang sa til meg, at jeg burde drite, på morrakvisten.

(En gang jeg hadde vært litt blek/uvel.

Var det vel).

Og derfor, (siden at jeg sjelden dreit på jobb), så så jeg ikke denne sex-graffitien, (inne på herre-dassen), før etter at jeg hadde jobba der, i et år eller to.

(For den graffitien stod på innsida av do-døra.

For å si det sånn).

Så akkurat når den sex-graffitien dukka opp.

Det veit jeg ikke.

Og det var vel sånn, at jeg ikke fikk gjort noe med det.

(Det burde vel da vært pussa opp.

Men jeg var kanskje litt stressa, (da jeg så dette).

Og jeg tenkte kanskje på noe annet).

Det var vel sånn, at jeg begynte å tenke på, hvem det kunne være, som hadde skrevet dette.

(Og jeg tenkte at det muligens var Lars, (husker jeg).

Selv om det muligens kan ha vært feil.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 19.

Det kan jo ha vært sånn, (tenker jeg nå).

At sønnen til Viggo, ble sugd, av dattera til Mai-Britt, på dassen der.

Og at sønnen til Viggo, så skribla, om dette, (på do-døra).

(Noe sånt).

Og så sa sønnen til Viggo dette om at det var fare for at hu jenta kunne bli satt unge på.

Fordi at han ville være åpen, om dette forholdet.

Sånn at de kunne kline osv., (og vise at de var glad i hverandre), i offentlighet.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 20.

På den tida, (høsten 1998), som jeg begynte, som butikksjef, på Rimi Nylænde.

Så var det forresten sånn, at det lå et grisete brev, i kasse en.

Og det brevet så jeg, noen ganger, når jeg avløste pause.

(For det lå og fløyt der, i noen dager/uker.

For å si det sånn).

Jeg trodde at det var en kunde, som hadde mista brevet, (i butikken).

(Brevet var skrevet av en mann.

Og han skrev vel om hvor stor pikken hans var, osv.

Og om at han var forelska, i en ukjent dame, da.

Noe sånt).

Men nå tenker jeg, at han grisen, kan ha gitt brevet, til ei kassadame, (for eksempel Benedicte, (eller Ingunn som vel var den peneste/slankeste kassadama)), som han likte.

(Noe sånt).

Og det brevet gjorde jeg heller ikke noe med.

Jeg trodde at det bare var en kunde, som hadde mista brevet.

(Noe sånt).

Og jeg trodde også, at kassadamene, (som alle var unge), syntes at det var morsomt, å lese i brevet.

(For å si det sånn).

Og han som jobba heltid i kassa, på den tida.

Det var Jan Henrik aka. Jan-ern.

(Som hadde danskfødt mor).

Så han husker kanskje mer om det brevet, (hvis han ikke synes at det er for pinlig å prate om, eller har glemt det).

(Noe sånt).

Så det med den skriblinga, på dodøra, ble nesten kjedelig, etter det med det brevet.

(Må man vel nesten si).

Og noe lignende, (som det med det brevet og skriblinga på do-døra), kan jeg ikke huske, å ha opplevd, i noen annen butikk, (selv om jeg har jobba på CC Storkjøp, Matland/OBS Triaden, Rimi Munkelia, Rimi Nylænde (som assisterende butikksjef), Rimi Bjørndal (som assisterende butikksjef), Rimi Nylænde igjen (som butikksjef), Rimi Kalbakken (som butikksjef), Rimi Langhus (som butikksjef), Rimi Bjørndal igjen (som låseansvarlig ved siden av studier) og Rimi Langhus igjen (som låseansvarlig ved siden av studier)).

Selv om det var sex-prating, på Rimi Bjørndal, (den første perioden jeg jobba der).

Thomas Kvehaugen, (som var sønn av butikksjef Kristian Kvehaugen), sa at ei lita brunette, som jobba der, før jeg begynte der, hadde sugd en Bakers-sjåfør, på dassen der

(Noe sånt).

Og han sa også seinere, (på en butikksjef-tur til Dagali, i 2000), at jeg burde prøve å få meg, ei farga/utenlandsk dame, på pikken, (av en eller annen grunn).

(Noe sånt).

Og det var også noen hint om, (på et personalmøte), om at Cecilie på Rimi Kalbakken, likte å bli beglodd, av assisterende butikksjef Kjetil Prestegarden, fordi at hu var blond.

(Noe sånt).

Men ellers kan jeg ikke huske, at det var så mye sex-prat, i butikkene.

Jo, Henrik på CC Storkjøp, (hvor jeg jobba skoleåret 1988/89), visste meg, at han hadde en sex-kontrakt, med dama si, (som var ei som hadde jobben/ansvaret for, å sjekke at guttene på Drammen Gym sitt frater, hadde riktig farge på underbuksene).

(Noe sånt).

Og det var sikkert mer og, (som jeg ikke kommer på i farta).

(For å si det sånn).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men. 

PS 21.

Hu hotte/blonde tenåringsjenta, (som jobba for Kvalitet Renhold).

Det kan forresten ha vært dattera til Viggo (Hansen).

(For Mai-Britt har vel egentlig mørkt hår/ettervekst.

Ser det ut som, i PS 13).

Og så kan det ha vært sånn, at det var sønnen til Mai-Britt som sa, at det var fare for, at noen kunne sette unge, på dattera til Viggo.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 22.

Det kan være, at jeg blander dattera til Viggo/Mai-Britt.

Med dattera til husvert-paret, ('J' og 'K'), i Mandeville Street, i Walton, (hvor jeg bodde fra høsten 2005 til sommeren 2006).

(Eller om hu i Mandeville Street, var ei som var på visning der.

Hu satt ihvertfall i stua der, (i lag med husvertene/beboerne), en gang som jeg kom hjem fra jobb.

Sånn som jeg husker det).

Og at hu dattera til Viggo/Mai-Britt var ei ung brunette, for eksempel.

Hm.

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 23.

Mer om Mette Holter sin do-prating, (fra Min Bok 2):

do prating

https://johncons.net/min_bok_2_jub.pdf

PS 24.

Heltids-kasserer Jan Henrik.

(Som jeg seinere brukte som assistent/assisterende butikksjef der.

Og som etter det igjen dro i militæret, (og da jobba han vel litt hos oss i ferier osv.), rundt sommeren/høsten 1999.

Før han så ble dørvakt på utestedet Onkel Donald, i Oslo sentrum.

For å si det sånn).

Han var forresten veldig glad i drikken Sambuca, (som er veldig søt).

(Husker jeg fra vorspielet, til julebordet, i 1999.

Var det vel).

Så det er mulig, at det brevet, (som lå og fløyt i 'hoved-kassa'), fra han nevnte grisen, var til Jan-Henrik.

Hm.

(Selv om det kanskje høres rart ut, det og.

For å si det sånn).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 25.

Jan Henrik har visst vært Vålerenga Trolls sin tyngste spiller.

Og han la jeg faktisk i bakken en gang, (for skøy), ved å bruke Nato sitt nærkamp-triks, (som jeg lærte under førstegangstjenesten i infanteriet).

(Det var vel forresten sånn, at Jan Henrik bare subba gulvet, (eller noe lignende).

Før jeg trakk han opp igjen.

Siden at dette bare var noe tull for skøy, da.

Må jeg si.

Jan Henrik var utpå et slags dansegulv, (eller noe lignende), i de svenske damene sin bolig.

Og jeg hadde ikke venta å se han der, (vi jobba vanligvis som ledere sammen, på Rimi Nylænde, (ihvertfall så hadde vi gjort det noen måneder før)).

For å si det sånn).

På en fest, (som David Hjort dro meg med på), hjemme hos noen svenske Rimi-damer, (i Rimi-leilighetene på Sagene, var det vel muligens), en gang i 1999, (kan det vel kanskje ha vært).

(Noe sånt).

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 26.

Her er mer om dette, (fra Aftenposten 16. mai 2002):

fest paint

PS 27.

Jan Henrik kalles noen ganger Jan Henrik Thaarup, andre ganger Jan Henrik Thaarup Lømo, og i PS-et overfor, så blir han visst kalt Jan Henrik Thaarup Pedersen, (fra Aftenposten 25. februar 1988):

jan henrik thaarup

PS 28.

VIF Trolls har samme fødselsdato, (27. februar 1978), som Aftenposten, (i PS-et overfor), når det gjelder Jan Henrik, så det er nok samme person, selv om VIF mener at han heter Pedersen, (og ikke Lømo), men han har kanskje gifta seg med en mann da, selv om det høres rart ut det og, (må man vel si):

janna samme paint

https://web.archive.org/web/20021108114711/http://www.viftrolls.com/janna_rooster.shtml

PS 29.

Man kan også se, (i PS-et overfor), at Aftenposten plussa på nesten ti centimeter, på høyden, til Jan-Henrik.

(De skriver at han er 1.98 høy, (istedet for 1.89 som VIF Trolls skriver).

I PS 26).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 30.

Trolls kaller også Jan Henrik for 'Janna'.

Men kundene på Lambertseter, kalte han 'Janern', (sånn som jeg husker det).

Dette var da jeg var butikksjef der.

(Noe jeg var fra 1998 til 2000).

Og hu som sa det, hadde jeg vel forresten en konfrontasjon med, en gang, den første perioden jeg jobba der.

(Fra 1993 til 1996).

Vi hadde varetelling, på første nyttårsdag.

(Kanskje i 1995).

Og etter varetellinga, så skulle jeg hjem til Ellingsrudåsen.

Og så gikk t-banene kun hver halvtime.

Og det var en del kuldegrader.

Så jeg gikk bort til Karlsrud, (hvor jeg var kjent, for jeg jobba noen ganger på Rimi Karlsrud, i 1993 og 1994, før jeg ble heltids-leder).

Og mens jeg stod og venta på t-banen, på Karlsrud t-banestasjon.

Så var det ei jente, som minna, om Bente Waage, fra Bergeråsen, (som jeg vokste opp sammen med der).

Og jeg hadde fått en blå lue, av Magne Winnem, en gang jeg besøkte han.

(Av en eller annen grunn).

Og den lua brukte jeg, (for jeg hadde fått frostskade på øret, i militæret), hvis det var veldig kaldt.

(Før førstegangstjenesten, så hadde jeg ikke brukt lue siden barneskolen/ungdomsskolen.

For å si det sånn).

Og den lua reiv hu 'Bente Waage' av huet mitt.

Og jeg nappa lua tilbake, (på samme måte som jeg hadde sett at butikksjef Elisabeth Falchenberg nappa tilbake en six-pack med øl, fra en ung butikktyv, noen måneder tidligere).

Og hu 'Bente Waage' sparka også mot meg, (et round-kick lurer jeg på om det heter).

Og jeg parerte ved å løfte beinet, sånn at jeg hadde vekta på det andre beinet, da sparket traff meg i leggen.

(Jeg bare gjorde noe.

For jeg har aldri vært noe særlig i slåsskamper.

For å si det sånn.

Jeg er mer enn jappe-type, (enn en bølle).

Må man vel si).

Og hu 'Bente Waage' løp også etter meg, og slo meg.

Men jeg var jo i så god form, etter infanteriet og kroppsarbeid på Rimi.

At det ble jo bare latterlig.

Det ble som at hu 'Bente Waage' maserte skuldrene/ryggen min, (når hu kom med disse jenteslaga sine), må jeg si.

Og etterhvert så la hu seg bare ned på en benk, (ved siden av en vennine), var det vel.

(Like før t-banen kom).

Sånn at noen tenåringer, (som stod på motsatt plattform), begynte å le av henne, vel.

(Noe sånt).

Og hu jenta, (som jeg også husker, at noen ganger handla i kassa mi på Rimi Nylænde), hu var det som kaldte Jan Henrik for 'Janern', (mener jeg å huske).

Det er mulig at hu tulla, for å lure meg.

(Hva vet jeg).

Og at hu derfor sa Janern istedet for Janna.

Hm.

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 31.

Mer om Bente Waage, (som visst hadde en yngre 'look-a-like' på Lambertseter):

mer om bente waage

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter