Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 3. februar 2022

Etter å ha blogget i bare noen få uker, så fant David Hjort meg på nettet. Jeg bestemte meg for å styre unna

pinlig

https://johncons-mirror.blogspot.com/2007/10/from-davidhjortmsn.html

PS.

Det var kanskje på grunn av, at jeg hadde jobbet, i bortimot halvannet år, i en kontorjobb, (i Liverpool), i England.

Og jeg hadde studert, (cirka et halvt år), på universitet i England.

Muligens på grunn av dette, så syntes jeg, at det ble pinlig/degenerert, med David Hjort.

Og jeg hadde også fått han for nærme, på jobb, i Rimi.

(Han skulle hele tida dra meg med ut på byen.

Selv om vi var kolleger, (og ikke brødre/kamerater), for å si det sånn).

Og han tok en gang, et slag narkotika, (må man vel kalle det), som heter poppers, under nesa mi.

(En gang, som jeg hadde sovna, på en fest, (i David Hjort sin mor sin leilighet).

Mens jeg jobba som assisterende butikksjef, på Rimi Bjørndal.

Noe jeg jobba som, fra 1996 til 1998).

Og en annen gang, så kødda han, med gud og hvermann, fra min PC.

(En gang han var på besøk hos meg, på St. Hanshaugen.

Sammen med sin daværende samboer Linn Korneliussen).

David Hjort kalte seg kong_anus, (eller noe lignende), på min PC/irc-klient.

Og så begynte han å bråke med folk, på all verdens irc-kanaler.

Så noen fant kanskje ut, at det var fra min ip-adresse, osv.

Hva vet jeg.

Og Linn Korneliussen, har også beskrevet David Hjort, som ustabil.

Så det er muligens han, som har angrepet meg, (på feigt vis), ved å bruke 'truse-nick', (han bytter nick oftere enn andre bytter undertøy), og han irc-er, gjennom en britisk anonymiserings-tjeneste, (som heter M247 Ltd.).

(Og da er det sånn, at vedkommende skriver, om 20 ting på en gang, (når det gjelder ting, som vedkommende ønsker å skrive noe pirk om, fra min blogg), istedet for å ta en ting av gangen.

Sånn at det er umulig for meg, å svare ordentlig, på alt.

Må jeg si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog 

PS 2.

Og det David Hjort skriver om, i sin mail: 'TS-server'.

Da måtte jeg klø meg i huet, for å skjønne noe.

(Når jeg leste den mailen på nytt nå).

Eller, jeg måtte søke på Google.

For på den tida, som jeg hadde chatte-kanalen #blablabla.

Så var det ingen av de, som var på den kanalen, som babla om TS-server.

(Sånn som jeg husker det).

Det er visst for å skravle, (med stemmen, som i Televerket sine telefonmøter, fra 70/80-tallet), istedet for å skrive.

(For å si det sånn).

Men den funksjonen, hadde også ICQ,

(En bekjent av Glenn Hesler, (og Øystein Andersen), fra Holmlia, som kalte seg SABELWOLF, (med store bokstaver), mente at jeg burde skravle med han, på ICQ, (eller om det var MSN), sånn som jeg husker det).

Og da behøvde man ikke en mikrofon, (husker jeg at Sabelwolf, (eller Christian som han vel het), forklarte).

Man kunne bruke, en walkman-høyttaler, som mikrofon, (forklarte Sabelwolf).

(Noe sånt).

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Mer om Sabelwolf, som insisterte på å kjøpe med brusbokser til meg, fra Sverige, og jeg kjørte derfor opp til han, (og foreldrene), på Holmlia, minst en gang, rundt årtusenskiftet:

sabel web 2

https://www.op.no/brudepar/brudepar-uke-50-2006/g/1-85-2469431

PS 4.

Noen år etter at Sabelwolf gifta seg.

Så kontakta jeg han, (eller om det var han som kontakta meg), på MSN, (var det vel), fra England, (hvor jeg bodde fra 2004 til 2014).

Og da hadde han skilt seg, (sa han).

(Og jeg visste ikke at han hadde gifta seg engang.

For å si det sånn).

Men han var nesten samboer, med dattera, til sjefen for etterforsknings-politiet, (sa han).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:
sabel purkedatter

https://johncons-mirror.blogspot.com/2009/03/kikkan.html

PS 6.

Det var også sånn, at Sabelwolf en gang, prøvde å hjelpe meg, til å få en karriere, i IT-bransjen.

Han hadde selv dratt til det og det vikarbyrået, (det kan ha vært SEB IT, ifølge Sabelwolf sin LinkedIn-side), fortalte han.

Og så hadde han fått fete jobber, (sa han).

(Noe sånt).

Og han mente, at jeg også burde kontakte de.

(Var det vel).

Men jeg hadde vel andre planer, på den tida.

(Selv om jeg tenkte på det.

Husker jeg).

Og hva grunnen var, til at Sabelwolf ville ha besøk, av meg, (og Glenn og Øystein), oppå på Holmlia der, (hvor han bodde på gutterommet).

Det veit jeg ikke.

Han var kanskje sånn 'Viggo vennelaus', da.

(Hva vet jeg).

Og jeg prøvde å spørre Glenn aka. Kazuya, om hvorfor han og Øystein, dro opp, for å besøke Sabelwolf, (som de hadde kjent i en dag liksom).

Og da sa Glenn: 'Unge'.

(Noe sånt).

Jeg trodde da, at han mente, at Sabelwolf var en unge.

Men jeg lurer nå på, om han mente å fornærme meg.

Hm.

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Det rare skjegget, hadde ikke Sabelwolf, på den tida, som han kjøpte med brusbokser for meg, i Sverige, husker jeg, (men han gikk i kjempetrange/svarte Iceman-t-skjorter, som de blant annet solgte i en dyr/kul klesforretning, i Karl Johan):

rart skjegg

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter