Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 19. februar 2022

Her kan man se min stekusine Andrea, noen måneder etter at jeg bodde på samme gård som henne. (Fra Østlands-Posten 15. desember 2005)

samme gård


Og det med å rydde rommet, var noen ganger et tema, på gården Løvås, (husker jeg).

(Noe jeg vel har skrevet om, i Min Bok 8.

For å si det sånn).

Det var en gang sånn, at onkel Martin, terget Andrea.

Martin sa/sang: 'Vi synger R-ordet, for første gang i historien'.

Og det var et ordspill, på Ravi sin sang: 'E-ordet', (eller 'E-ore').

Og denne synginga, (til Martin), var på grunn av, at Andrea ikke likte å rydde rommet sitt, da.

(Noe sånt).

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:



PS 3.

Andrea ble konfirmert, mens jeg bodde på gården.

Men jeg var ikke med på sjølve 'konfirmasjons-seansen'.

(Som visst var på Munken kino).

Og jeg var ikke med på Hotell Wassiliof, (hvor hu/de åt en slags konfirmasjons-middag).

Men jeg var med på to slekts-selskap, som foregikk på gården, (Løvås i Kvelde).

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om dette, (fra Østlands-Posten 19. april 2005):

konfirmert

https://www.nb.no/items/8f08bf7849017ffcdb06a38ddff3b995?page=35&searchText="andrea%20ingebrigtsen"~1

PS 5.

Dette er lillebroren Risto, i første klasse, (fra Østlands-Posten 23. oktober 2001):

risto øp

https://www.nb.no/items/69241dc0b5431fcc6e776d6547e315d9?page=19&searchText="risto%20ingebrigtsen"~1

PS 6.

Dette er visst også Risto, selv om Nasjonalbiblioteket sine scanne-folk, vel må sies å ha hatt en dårlig dag på jobben, (fra Østlands-Posten 8. september 2005):

ligner hm

https://www.nb.no/items/212b6a42a5cc0daed7ba62f9bd717f99?page=1&searchText="risto%20ingebrigtsen"~1

PS 7.

Andrea ser kanskje uskyldig ut, på bildet øverst i bloggposten.

Men hu hadde en blond kjæreste, (som onkel Martin kalte hennes elsker), fra Askim/Østfold, (hvor de egentlig var fra), som bodde sammen med henne, (inne på rommet hennes), i X antall dager, våren/sommeren 2005.

(Husker jeg).

Noe jeg har skrevet mer om i Min Bok 8.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter