Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. februar 2022 kl. 19:16
Til: kjetil.boe@vipps.no
Kopi: vegar.heir@vipps.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, ~ RBS Customer Relations <Customer.Relations@rbs.co.uk>, "complaint.info" <complaint.info@financial-ombudsman.org.uk>
Hei,
jeg tenkte at jeg skulle begynne å vipse.
(For det var tilbud hos Amedia.
Og de godtok bare Vipps).
Men når jeg skulle registrere konto, så stod det noe om, at det fantes en Vipps-konto, med mitt navn/personnummer, fra før.
Men jeg kan ikke huske å ha vipset før.
(Jeg har egentlig aldri syntes, at det har vært noe fristende, å betale med mobil.
Må jeg si).
Så hva har skjedd her, lurer jeg.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
PS.
Jeg prøvde også å chatte med dere, på deres nettsted.
Men det funka ikke.
Man måtte ha Vipps-konto.
Så det må jeg klage på.
Det var heller ikke noen e-post-adresse der, for generelle henvendelser.
Men jeg så på nettet, at Vipps har kjøpt opp Bank Axcept og Bank ID.
(Selv om dette kanskje virker litt, som noe samrøre.
Jeg bodde mange år i England.
Og der hadde alle bankene sine egne løsninger, for å logge inn, på nettbanken.
Barclays hadde en kort-leser, og RBS Hadde en kodebrikke.
Sånn som jeg husker det).
Skjerpings!
høres rart ut.png
41K
PS 2.
Her er vedlegget:
PS 2.
Her er vedlegget: