Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 7. februar 2022

Nå har jeg begynt å oppdatere footerne på mobil-nettstedet

footere

PS.

Jeg gjør dette litt tungvist kanskje, (at man må endre årstallet på alle nettsiden).

Men det er jo bare en gang i året, som man må gjøre dette.

Og da får jeg samtidig tatt en kikk, på footeren.

Og nå i år, så hadde jeg tenkt, at PC-nettstedene skal få de samme footerne, som mobil-nettstedene fikk i fjor.

Så jeg oppdaterer først footerne, (med nytt årstall), på mobil-nettstedene.

Og så endrer jeg til ny footer, på PC-nettstedene.

Dette kommer jeg til å gjøre innimellom alt det andre jeg driver med.

(Som mobilbilder, brev/post/korrespondanse, nettmobbing-bekjemping og skildringer).

Og når jeg er ferdig med 'footer-greiene'.

Så hadde jeg tenkt til å lage Min Bok, på nytt.

(For den forrige versjonen, (fra ifjor vår), ble så mislykka/tunglest.

På grunn av at linjeavstanden, var for stor.

For å si det sånn).

Så da begynner jeg på Min Bok igjen, (den skal ha samme tekst-formatering/linjeavstand som Min Bok 3), iløpet av mars-måned, antagelig.

(Det er snakk om at jeg lager den boken, som en fil, (i DOC og PDF-format), ved at jeg finner kapitlene i boken, på bloggen min.

Hvor disse bøkene, først ble publisert.

For cirka ti år siden.

Dette er både et bok-prosjekt og et backup-prosjekt.

Noe jeg har blogget om tidligere).

Og så begynner jeg på Min Bok 4 etter det, (i tide til ti års-jubileumet, for den første utgivelsen, av den boka).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Når det gjelder skildringene.

Så er det sånn.

At jeg begynte å handle, fra Oda, (og Meny sin nettbutikk), rett før jul.

Og i den forbindelse, så begynte jeg å skrive Oda-skildringene, med en gang.

(Istedet for at de liksom ble plassert, i køen.

Etter de andre skildringene).

Så de handeltur-skildringene, fra oktober/november/desember, som jeg ikke har blogget om enda.

De tror jeg, at jeg hopper over.

For de handleturene, (og det er også snakk om en Kiel-tur, i november).

De kommer jo med, på mobilbildene.

Det er cirka 3.000 mobilbilder, (fra september til februar), som jeg ikke har lastet opp på Photobucket enda.

Men de kommer, iløpet av de neste ukene/månedene.

Og står det jo sånne 'bildestrøm-tekstmeldinger', på en del av disse bildene.

Hvor jeg skriver angående, tull som skjer, osv.

(Og mange av bildene snakker jo for seg selv og.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Mer om Min Bok 4, som jeg utga på CreateSpace/Amazon, i 2012, (etter å ha først publisert den, (som en føljetong), på min blogg):

mer om min bok 4

https://johncons-mirror.blogspot.com/2012/10/na-har-jeg-fatt-laget-et-cover-til-min.html

PS 5.

Det var sånn, at jeg ble kasta ut, på uregelmessig vis, fra Azalea Lodge, i Sunderland, på nyåret, i 2012.

Og da dro jeg til 'kommunen', for å få ny bolig.

Noe de nektet meg.

Og da dro jeg tilbake til Liverpool, (det ble ganske seint, (på grunn av 'council-møtet'), så jeg rakk kun til Newcastle, den dagen, så jeg måtte traske rundt der, hele natta, for jeg hadde ikke råd til togbillett, kun National Express-buss).

Og da dro jeg innom Sunderland sitt hovedbibliotek.

For å oppdatere bloggen, (eller om det var for å sjekke busstider).

Og da klarte jeg å glemme igjen, en minnepinne, på biblioteket, husker jeg.

Og i de neste månedene/årene, så var det kaos, ved at jeg ble angrepet av politiet, (som slo inn døra mi hele tida), i Liverpool.

(Før jeg flytta tilbake til Norge.

Høsten 2014).

Og the Jobcenter, pleide å stoppe trygda mi, sånn at jeg måtte lete etter mynter på gata.

Hvis ikke så hadde jeg nok hatt fler backup-filer, av disse bøkene.

Politiet tok PC-ene mine og, (mer eller mindre rutinemessig).

Men jeg har jo bøkene, på min blogg, (som jeg har backup av, selv om den er i XML-format).

Og så er det sånn.

At jeg har jobba som butikkleder/butikksjef, (fra 1994 til 2004).

Og i butikken, så ser man først på den avdelingen og så på den avdelingen.

Og så tenkte jeg litt sånn, i fjor, (var det vel).

At nå burde jeg kanskje kikke litt på bøkene/johncons-forlag.

Og så tenkte jeg, at jeg kunne begynne, et sånt backup-prosjekt, da.

(For å si det sånn).

Og det passer jo ganske bra, siden at jeg har et fleksibelt nettsted, (johncons-web).

Da kan jeg hive ut bøkene/backup-filene der.

Og da er det kanskje enklere, å lese min historie, (som Jenny Skavlan sa, på TV-programmet Tweet 4 Tweet, i 2012), i noen sånne DOC/PDF-filer.

(Istedet for å liksom måtte 'spole', (eller klikke seg tilbake til det første kapittelet), på bloggen.

For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Mer om kaoset i England, i månedene før jeg flytta/rømte tilbake til Norge, høsten 2014:

mer om kaoset

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter