Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Harman Customer Support: Case # 08016145 [ f ] [ f ] [ f ] [ ref:_00Di0fiJD._5005d1eRq0p:ref ]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 19. mars 2022 kl. 02:01
Til: EMEA Customer Support <customer.support@harman.com>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>
Hei,
i min forrige mail så skrev jeg at jeg ønsket å få svar fra en overordnet, (som daglig leder), om dette.
Jeg kan ikke se at det har skjedd.
Så det må jeg klage på.
Vennligst send dette til en overordnet nå.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
man. 15. nov. 2021 kl. 09:28 skrev EMEA Customer Support <customer.support@harman.com>:
Hej Erik Løvenbalk Ribsskog,
Tack för att du kontaktar Harman Kundtjänst.
Tyvärr har jag svårt att förstå vad det är du vill att vi ska hjälpa dig med. Kan du förklara lite mer?
Om du behöver fortsatt support, vänligen svara direkt på detta meddelande. Om du önskar ringa oss istället, kan du uppge detta referensnummer så att vi kan hitta din information snabbare: 09083772.
Vänliga hälsningar,
Juulia
Kundtjänst EMEA
Harman Lifestyle Division
--------------- Original Message ---------------
From: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
Sent: 14/11/2021 11:33
To: customer.support@harman.com
Cc: sfovpost@statsforvalteren.no; post@akademikerforbundet.no; juridisk@datatilsynet.no; abuse@telia.com; tr@forbrukertilsynet.no; hrwuk@hrw.org; postkasse@datatilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; amnestyis@amnesty.org
Subject: Re: Harman Customer Support: Case # 08016145 [ f ] [ f ] [ f ]
Hei,
jeg tror det er fordi at du er russisk eller noe, at du tror at engelsk er den vanlige språket å bruke, mellom nordmenn og svensker.
(Jeg har jobbet for Bertelsmann/Microsoft med å svare telefoner fra blant annet Sverige.
Og de telefonene ble jeg bedt om å ta på norsk/svorsk/skandinavisk.
For å si det sånn).
Så det må jeg klage på.
Du har også kuttet ut historien fra mailen din.
Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
PS.
Du er også et 'air-head', når du sier at noen har hatt tilgang mitt e-post-program.
Det er helt klart bare snakk om at noen har punchet inn min mail-adresse, på deres nettsted.
Så det russiske tullet ditt kan du ta med tilbake til Putin & Co., for min del.
Skjerpings!
fre. 23. jul. 2021 kl. 14:50 skrev EMEA Customer Support <customer.support@harman.com>:
Dear Erik,
Thank you for your reply.
English was offered to you as you speak Norwegian and we speak Swedish, therefore English is usually easier for both parties and we cannot assume that you will understand Swedish. We were meaning to be helpful and not to offend.
What exactly is it that has happened?
From our perspective it seems as though your e-mail was accessed by someone else and unfortunately that is not something that we have control over. If we have misunderstood you, could you please explain further?
Should you need further support, please reply to this message directly. If you wish to call us instead, you can quote this reference number so we can locate your details quicker: 08459928.
Kind regards,
Yuliya
Customer Support EMEA
Harman Lifestyle Division
f
ref:_00Di0fiJD._5005d1eRq0p:ref