Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 19. mars 2022

Nå var en voksen/middelaldrende pakistaner (eller noe lignende) på døra, med noen Porterbuddy/Farmasiet-varer

bekreftet mottak paint

PS.

Det at man skal bekrefte, at man har tatt inn varene.

Det har jeg blogget om tidligere.

At hva skal det være godt for.

Hva bryr det Porterbuddy, liksom.

(Det er vel kunden som eier varene, (og som har ansvaret for de).

Fra det øyeblikket som budet setter de fra seg.

Må man vel si).

Det er sikkert greit å bekrefte noe sånt.

Men _hva er poenget_, liksom.

Det har de ikke klart å forklare meg.

Det virker som at noen russiske ingeniører bare har satt på noe kødd/faenskap, (på Porterbuddy sitt interface).

(For å si det sånn).

Så sånn er nesten det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg skulle klage.

For tannpasta-esken var ikke ordentlig lukket.

Tannpasta-tuben hadde glidd ut av esken sin, (mens den lå inni konvolutten/pakken).

(For å si det sånn).

Men Porterbuddy har ikke noen klage-melding-funksjon.

(Kan det virke som).

De har bare smile-ansikt, osv.

(For å si det sånn).

Så det blir som noe fjortiss-greier, (må man vel si).

(Noe sånt).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:

IMG_20220319_182734

IMG_20220319_182844

PS 4.

Når det gjelder Oda.

Så fikk jeg ikke bestilt frysevarer som iskrem og karbonader denne uka.

For Oda har visst hatt frysehavari, (eller noe lignende).

Og de bruker lang tid på å bestille nye varer.

(Kan det virke som).

Da jeg jobba som butikksjef på Rimi Kalbakken, (noe jeg gjorde fra høsten 2000 til våren 2001).

Så hadde vi en ekstra PC stående på kontoret.

Og det var en kuldevakt-PC.

Og det var noe fra ICA Kalbakken sin tid, (eller noe), på første halvdel av 90-tallet, (må det vel ha vært).

Men det funka som bare det.

(Selv om det kanskje var litt rart, at vi muligens var den eneste Rimi-butikken med kuldevakt-PC.

Men det kan jo hende at det også fantes en annen Rimi-butikk, (oppi lia et sted), som hadde noe lignende.

Hva vet jeg).

Lederne fikk en telefon, (var det vel), hvis fryserne/kjølediskene ble for varme.

(Det var vel sånn at kuldevakt-systemet varslet en alarmsentral, (som så ringte butikk-lederne).

Noe sånt).

Men denne teknologien, (fra 90-tallet), er visst som noe gresk, for Oda.

(Kan det virke som).

Det virker litt 'merksnodig'.

(Må man vel si).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Jeg har forresten lest, at norske Verdane, (som jeg tidligere har blogget om), nylig har solgt Porterbuddy, til svenske Instabox, (av en eller annen litt uklar grunn, må man vel si):

instabox

https://www.mtlogistikk.no/3pl-hjemlevering-instabox/instabox-kjoper-porterbuddy/631843

PS 6.

Som jeg har blogget om tidligere, så jobbet begge min fars foreldre, (på Berger), for Jebsen-slekten, (med en del klabb og babb, blant annet så hadde visst en Jebsen-patriark misbrukt min farmors sprit-rasjoneringskort), før, under og etter krigen, (og Verdane har visst en Jebsen-leder ansatt, selv om jeg ikke har hørt om akkurat denne 'Jebsen-figuren' tidligere):

misbrukt rasjoneringskort folk

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter