Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 27. mars 2022

Jeg sendte en e-post til Brukerklagenemnda

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. mars 2022 kl. 22:27
Til: Tirill Selnes Bjørnson-Langen <tirill@brukerklagenemnda.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "Storjord,Lars Edvard" <lars.edvard.storjord@nkom.no>, firmapost@nkom.no, postmottak@sd.dep.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, Post <post@forbrukerradet.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, postmottak@sivilombudet.no
Hei,

dette at borgere ikke får lov å sende, det må jeg si, at høres nazistisk ut, (i mangel av et bedre ord).

Så det må jeg klage på.

Jeg har gått på handel og kontor, (i sin tid), og der lærte jeg, at det var borgeren/kunden sitt privilegium, å velge korresponanse-metode.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 29. nov. 2021 kl. 12:21 skrev Tirill Selnes Bjørnson-Langen <tirill@brukerklagenemnda.no>:
Hei,

 

Viser til mottatte henvendelser til info@brukerklagenemnda.no. Vi gjør oppmerksom på at denne epostadressen er forbeholdt offentlige myndigheter. Ved fremtidige henvendelser kan du kontakte oss via vårt kontaktskjema på Kontakt oss.

 

Brukerklagenemnda for elektronisk kommunikasjon (heretter Brukerklagenemnda) er et nøytralt klageorgan som avgjør tvistesaker mellom brukere (privatpersoner og småbedrifter med inntil 10 årsverk) og tilbydere av elektroniske kommunikasjonstjenester (mobiltelefoni, bredbånd og TV).

 

Saksbehandlingen i Brukerklagenemnda er skriftlig, hvilket betyr at våre vurderinger baserer seg på den skriftlige dokumentasjonen som er fremlagt i de aktuelle sakene. For at vi skal kunne vurdere din henvendelse nærmere, må du først fylle ut vårt klageskjema og fremlegge nødvendig dokumentasjon.

 

Slik jeg forstår dine henvendelser riktig, har det blitt opprettet flere mobilabonnement hos ulike tilbydere i ditt navn.

 

Dersom det blir aktuelt med en klage i Brukerklagenemnda, må du først fylle ut vårt klageskjema og fremlegge nødvendig dokumentasjon. Merk hver enkelt tilbyder må klages inn separat, da saksbehandlingen i BKN ikke åpner for å klage inn flere tilbydere samtidig i én og samme klage.

 

Om klageadgangen til Brukerklagenemnda:

 

Alle forhold som du ønsker at Brukerklagenemnda skal ta stilling til, må først ha blitt skriftlig påklaget til den part som fakturerer deg. Det er et absolutt krav for å få klage til Brukerklagenemnda at du først har påklaget forholdet skriftlig til din mobiloperatør, som også vil være innklaget part i en klage til oss.

 

Du kan bringe forholdet inn for Brukerklagenemnda dersom mobiloperatøren din ikke har

(1) imøtekommet ditt krav, eller
(2) skriftlig orientert om forventet behandlingstid innen to uker etter at de mottok klagen din, eller
(3) gitt et endelig skriftlig svar på klagen innen rimelig tid.

 

Brukerklagenemndas eget klageskjema må i alle tilfeller fylles ut. Klageskjemaet finner du her: Brukerklagenemndas klageskjema. Skjemaet fylles ut elektronisk, eller skrives ut og sendes til oss per post. Vi anbefaler førstnevnte, av hensyn til vår saksbehandlingstid. 

 

Det er avgjørende for vår registrering av din klage at du sammen med ditt utfylte klageskjema kan fremlegge følgende dokumentasjon:

- Din skriftlige klage til din mobiloperatør

- Eventuelt skriftlig avslag (og øvrig korrespondanse)

- Kopi av fakturaer du måtte klage på, herunder fakturaspesifikasjon

 

All dokumentasjon lastes opp i det elektroniske klageskjemaet på våre nettsider. Dokumentasjon som mot formodning ikke kan lastes opp, sendes til oss per post.

 

Vennligst gå inn på våre nettsider for mer informasjon om saksgangen. Du er også velkommen til å ta kontakt med oss per telefon på hverdager mellom klokken 09:00 og 12:00.

 

Vi gjør oppmerksom på at svar til denne e-postadressen verken vil bli lest eller besvart. Ved fremtidige henvendelser kan du kontakte oss via vårt kontaktskjema på Kontakt oss.

 

 

Med vennlig hilsen

 

Tirill Selnes Bjørnson-Langen

Juridisk saksbehandler                               

Brukerklagenemnda for elektronisk kommunikasjon

 

_____________________________________________

Brukerklagenemnda

Lilleakerveien 4A

0283 Oslo

Telefon: 22 13 32 20

E-post: tirill@brukerklagenemnda.no

Web:    www.brukerklagenemnda.no

_____________________________________________

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter