Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Faktura 1021540 fra Uno Finans AS
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. mars 2022 kl. 20:49
Til: Kundeservice Unofinans <kundeservice@unofinans.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
tir. 16. nov. 2021 kl. 15:09 skrev Kundeservice Unofinans <kundeservice@unofinans.no>:
Hei Erik.
Takk for din henvendelse.
Forsikringen er nå oppsagt og du kan se bort ifra utsendt faktura.
Generelle råd hvis du mistenker identitetstyveri:
Endre passord på din Bank id. Ikke la noen få vite hva passord til din bank id er.
Legge inn en generell kredittsperre på deg selv.
Kontakte politi for å anmelde forholdene.
Ønsker deg en fortsatt fin dag videre.
Med vennlig hilsen
Markus
Uno logo
Tlf: +47 40 00 51 60
E-post: kundeservice@unofinans.no
Hjemmeside: www.unofinans.no
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: tirsdag 16. november 2021 14:48
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Kundeservice Unofinans <kundeservice@unofinans.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>; sfovpost@statsforvalteren.no; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; postkasse@datatilsynet.no
Emne: Klage/Fwd: Faktura 1021540 fra Uno Finans AS
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Autoinvoice Transactions <noreply.autoinvoice@visma.com>
Date: man. 15. nov. 2021 kl. 14:47
Subject: Faktura 1021540 fra Uno Finans AS
To: <eribsskog@gmail.com>
Uno Finans AS (921320639) har sendt deg en faktura via Visma.net AutoInvoice.
Melding fra mottaker:
Uno Finans AS har sendt deg en faktura, som er vedlagt i PDF-format her. Fakturaen gjelder forsikringen du tegnet i forbindelse med din lånesøknad hos Uno Finans. Forsikringen gir deg dekning uavhengig av om du fikk, eller valgte å ta opp, lånet du søkte om. Forsikringen er ikke linket opp mot selve lånet eller den banken du måtte ha lån hos i dag. I stedet dekker forsikringen deg uansett hvilken bank du måtte ha lånene dine hos fremover – på den måten trenger du ikke huske på å alltid flytte forsikring om du refinansierer hos en annen bank i fremtiden. Veldig enkelt og ikke minst trygt da du vet du er dekket via vår forsikring.
Forsikringen vil bidra til at du kan opprettholde din økonomiske levestandard når uforutsette hendelser skjer. Du vil få penger rett inn på din egen bankkonto og du kan benytte pengene til å dekke hvilke som helst utgifter du måtte ha, også andre utgifter enn på selve lånet.
Forfallsdato er 28. hver måned og du må manuelt legge til betalingen i din nettbank. Det er ingen bindingstid på forsikringen.
Hvis du har spørsmål om fakturaen ta direkte kontakt med Uno Finans på kundeservice@unofinans.no eller på telefon 4000 5160.
Fakturainformasjon:
Fakturanummer: 1021540
Avsender: Uno Finans AS (921320639)
Mottaker: ERIK L?VENBALK RIBSSKOG
Forfallsdato: 28.11.2021
Følg linken nedenfor for å laste ned fakturaen i et annet format.
Sett inn følgende passord når forespurt ved visning av fakturaen: (Sladdet av johncons-blogg)
(Sladdet av johncons-blogg)
Denne fakturaen er sendt fra Visma.net AutoInvoice på vegne av Uno Finans AS. Hvis du har spørsmål om fakturaen, ta direkte kontakt med din leverandør.