Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 20. mars 2022

Som jeg har skrevet om i Min Bok, så var min tidligere klassekamerat Ulf Egil Havmo en gang med min lillesøster Pia og meg, på et helgebesøk, til min mor på Tagtvedt. (Dette var mens jeg gikk på ungdomsskolen, hvor jeg gikk fra høsten 1983 til våren 1986). Og da klagde Ulf på, at vi ikke fikk noe mat. Men min mor var veldig nøye på, at man skulle vaske hendene, før man spiste. Så det var kanskje derfor at vi ikke fikk noe mat. Fordi at Ulf ikke var så flink med sånt

møkk

https://www.facebook.com/photo?fbid=719580146087909&set=a.202698904442705

PS.

Ulf har også to Facebook-kontoer, (kan det virke som):

ulf facebook 2

https://www.facebook.com/ulfegil.havmo

PS 2.

Min tidligere klassekamerat Carl Fredrik Fallan.

(Som døde for noen år siden).

Han hadde også to Facebook-kontoer, noen år før han døde.

(Husker jeg).

Men hva poenget skal være med det.

Det kan man kanskje lure på.

Jeg lurte da på, om det var noen som tulla med Carl.

(Husker jeg).

Men Ulf har visst blitt venn med seg selv, på Facebook.

Så det er visst noe han veit om.

(For å si det sånn).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:

venn med seg selv

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter