Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 20. mars 2022

Det er mye skrivefeil i nettavisene for tida, (folk blir kanskje slurvete av coronaen), men forsida burde de vel klare å bruke litt ekstra tid på, (skulle man vel tro)

trykkleif

PS.

Man kan kanskje også lure på, hva myndighetene driver med, for tida.

Alle skal være sosiale, og gå på pub osv., sier Støre.

Men samtidig, så hjelper ikke vaksina, (min stesøster Christell kalte dette MRNA-vaksiner, (eller noe lignende), i forbindelse med at hu liksom heiet på denne vaksine-typen, (som sykepleierske), på TV, for cirka et år siden), noe særlig, mot Omikron.

(Man blir smittet, uansett hvor mye man har blitt vaksinert.

Selv om vaksina muligens fungerer sånn, at man sykdommen blir mildere.

Noe sånt).

Og som jeg har chattet om på irc, så hadde jeg feber og veldig sår hals osv., fra cirka 5. mars.

Og jeg tok en sånn corona-test nå, (jeg fikk bostøtten her om dagen).

Men nå viste den testen negativt.

Men nå er det jo et par uker siden 5. mars.

Så det er mulig at jeg hadde noe slags corona, tidligere i måneden.

(Etter å ha vært på Kiel-cruise, osv.

For å si det sånn).

Og det er litt hardere enn influensa, (vil jeg si).

Det er som at man blir nesten mørbanket, av denne sykdommen, (vil jeg si).

Så hva politikerne driver med.

Vi skal sende all strømmen vår til utlandet og vi skal alle være kjempe-sosiale midt under en pandemi.

Henger dette helt på greip, (lurer jeg).

Hm.

Kanskje vi heller burde ha satset mer, på kontaktløs levering, av varer, (på døra), osv.

Og heller prøvd å passe oss mer for denne corona-dritten.

Det er mulig at jeg ikke bli like sjuk neste gang, som jeg får corona.

(Det er visst en teori, som sier dette).

For å bli mørbanka, (av corona-sykdom), annenhver uke.

Det høres ikke noe fristende ut, må jeg si.

Så man kan kanskje lure på, hva politikerne tenker på.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Når jeg skulle bestille apotek-varer, (fra Farmasiet), her om dagen.

Så hadde jeg på handlelappen.

At jeg skulle kjøpe en økonomi-pakning, med corona-tester, (sånn at jeg ikke skulle gå tom igjen).

Når det gjelder munnbind, så er det mer økonomisk, (som regel), å kjøpe 50-pakninger, (for eksempel).

Men Farmasiet hadde ikke noe lignende flerpakning-tilbud, på corona-tester.

(Virka det som).

Så det ble billigere å kjøpe de enkeltvis.

Og da ble det til, at jeg bare kjøpte et par av de.

(Hvis man kjøper 5 eller 10.

Så sier vel 'mongoene' at man hamstrer, (Meny lot jo folk bare kjøpe tre av hver vare, en stund, på begynnelsen av pandemien, så man blir kanskje litt programmert, eller noe i den duren).

For å si det sånn).

Det er rart at de ikke har fem-pakninger, med corona-tester, til 99 kroner, (bare for å ta et tall), for eksempel.

Noe sånt hadde jeg nesten venta, at de hadde.

Men det er mulig at Oda er bedre på dette.

Så kan jeg kanskje heller bestille sånt, fra de.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Oda solgte bare Corona-tester enkeltvis.

(Virka det som).

Det er mulig at det er litt mangel, på corona-tester.

Man burde kanskje gjøre som i Kina, og bare smelt opp noen nye bygninger/fabrikker, på 1-2-3.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Man kan kanskje lure på, om det var sånn.

At Putin fikk corona.

Og så ble han litt surrete.

Og så angrep han Ukraina.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Jeg har forresten tenkt på å kjøpe meg nye Doc Martens-sko.

(For de er vanntette osv., (og har luft-såle), og de skoa jeg har nå, kjøpte jeg i Liverpool i 2017, så de har sett sine beste dager, for å si det sånn).

Og så har jeg funnet en nettbutikk, som selger disse billig.

Mye billigere, (cirka en tredel av prisen), enn hva de samme skoa kosta, i Liverpool, i 2017.

(Selv om dette er et engelsk sko-merke.

For å si det sånn).

Og så har jeg jobba som Company Researcher, (i England), i 2007 og 2008, (var det vel).

Og jeg klarer ikke å finne ut, hvem som står bak dette nettstedet.

Så det kan man kanskje lure på.

(For å si det sånn).

Er dette noe fra Kina, (eller noe lignende).

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Her er mer om dette:

mye billigere

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter