Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 6. april 2022

Jeg sendte en e-post til BN Bank

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Kassakreditt
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. april 2022 kl. 18:37
Til: post@bnbank.no
Kopi: kundeservice@sbanken.no
Hei,

jeg sender om det samme til dere.

Jeg har tenkt til å bytte 'hoved-bank' fra Nordea, (som jeg er misfornøyd med, etter mange år).

Men da skulle jeg gjerne hatt en liten kassakreditt, eller lån, fram til den tjuende.

For Nav har lurt meg litt, med et vedtak.

Jeg trodde jeg skulle få penger, den første april.

Men det skjedde ikke, (og de svarer ikke på klagen).

Husker at jeg hadde en sånn kassakreditt, på cirka 3.000, hos Kredittkassen, på midten/slutten av 90-tallet.

(Før jeg ble butikksjef, (på Rimi Nylænde), og bytta til DNB og hadde billån, stor kassakreditt og Mastercard osv., hos dem.

Så måtte jeg flytte/flykte til England, i 2004, og så bodde jeg der i ti år).

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tir. 5. apr. 2022 kl. 22:29
Subject: Kassakreditt
To: <kundeservice@sbanken.no>


Hei,

jeg har hatt brukskonto hos Nordea siden 2014 (da jeg flytta tilbake fra England).

Men selv om jeg er en lojal kunde hos de, så har de nekta meg kassakreditt.

Nav har nemlig surra med et vedtak (og svarer ikke på klage).

Så jeg får ikke penger (til mat/husholdning) før jeg får bostøtten den tjuende.

Og vaskemaskinen har også røket.

Så jeg trenger egentlig en kassakreditt på cirka 2.000 til mat/husholdning, (fram til 20. april).

Pluss cirka 3.000 til ny vaskemaskin.

Og så overfører jeg da Husbanken-støtte og Nav-støtte gradvis til denne brukskontoen.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter