Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 6. april 2022

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din bestilling: Studiekatalog for studier i Asia, Latin-Amerika og Afrika
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. april 2022 kl. 02:26
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: info@kulturstudier.org, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak@uhr.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Kulturstudier <info@kulturstudier.org>
Date: ons. 1. des. 2021 kl. 19:53
Subject: Takk for din bestilling: Studiekatalog for studier i Asia, Latin-Amerika og Afrika
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei Erik

Studier i Asia, Latin-Amerika og Afrika
Takk for at du bestilte vår studiekatalog. Klikk lenken nedenfor, så finner du vår nett-katalog med informasjon for deg som er nysgjerrig på et semester eller et studieår i Nepal, Vietnam, Argentina, Ghana eller Costa Rica. Eller kombinasjoner av disse jorda-rundt. Vil du også ha papirutgaven i postkassen? Send din postadresse til mail@kulturstudier.no:

Klikk her for brosjyren

Sammen med norske og utenlandske universiteter tilbyr vi engelskspråklige studier med lånekassestøtte, studiepoeng og bolig, jorda rundt. Vår lokale stab tar imot og hjelper deg under hele studietiden. Kulturstudier gjør det enkelt og trygt.

Alle studier gir lånekassestøtte og tilsvarer 30 studiepoeng som senere eventuelt kan inngå i din bachelor hjemme i Norge. Du kan velge mellom høstsemester, vårsemester eller begge deler.

Korona? Norske myndigheter regner studier som gyldig grunn til å reise til utlandet. Les mer her

Studiestart våren 2022:

Nepal, Ghana og Vietnam: 1. februar
Costa Rica: 10. januar
Argentina: 14. februar
Studiestart høsten 2022:

Vietnam, Nepal, Ghana: 27. september
Costa Rica: 30. August
Argentina: 23. August
(Endringer kan forekomme.)
Våre mest populære studier er:
- Årsstudium i utviklingsstudier som kombinerer Vietnam og Ghana

- Årstudium i spansk og latinamerikastudier som kombinerer Argentina og Costa Rica

Fullstendige beskrivelser av studiene finner du på www.kulturstudier.no

Det arrangeres regelmessig webinarer. Se tidspunkt for vårt neste informasjonsmøte HER.

Dette får du:

Studiepoeng for et fullt universitetssemester
Evt. tilleggspoeng til Samordna opptak
Støtte fra Lånekassen
Studentbolig
Frokost alle undervisningsdager
Gode forelesere rekruttert fra hele verden
Personlig og gruppevis oppfølging og veiledning
Interessante seminarer med ekskursjoner til by og bygd, der erfaringer gir liv til bøkene
Lokal stab som gir deg trygghet og støtte under hele semesteret
Frivillige aktiviteter, f.eks idrett, yoga, film, dans, frivillighetsarbeid
Og mye mer...
Du er velkommen til å ringe oss for studieveiledning på telefon 22358022. Du kan også sende oss en epost, eller bruk chat'en på våre hjemmesider. Vi ser frem til å høre fra deg!

Med vennlig hilsen,

Rune Tjelland
Oslo, 01 December 2021

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter