Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 22. april 2022

Mer fra Facebook

marit i nattklubb

PS.

Her er mer om dette:

IMG_20220422_024652

PS 2.

Hu brunetta, som bomma en røyk, til hu Marit, (hu med sammenbruddet i trappe-oppgangen).

Hu minna forresten, om ei Hamar-brunette, som jeg møtte, i Liverpool, høsten 2005.

Min Arvato-kollega Karianne Kynbråten (fra Innlandet), dro meg med, på Liverpool FC-kveld, (en middag/utelivs-kveld for Liverpool FC-folk), selv om jeg holder med Everton, (noe hu vel visste).

Og da åt vi først, på en kina-restaurant, (hvor jeg fikk mye mer kyllingvinger, enn de andre, av en eller annen grunn).

Og så chatta jeg, med hu brunetta, på en pub, (som Karianne dro oss med på, innimellom at hu handla fotball-billetter, på svartebørsen).

Og hu brunetta var fortsatt i tenårene.

Og hu var i lag, med sin engelske far.

Og faren ville at jeg skulle 'klinke' glasset, (når vi skålte).

(Noe jeg muligens har skrevet om, i Min Bok 9/Min Bok 10).

Og det syntes jeg at ble rart, (for dette var noe min mor pleide å gjøre, på 70-tallet, sånn som jeg huska det).

Og seinere, (da jeg fant hu Marit i trappe-oppgangen), så dukka hu brunetta opp der, med en mye eldre mann.

Så det kan muligens ha vært han engelske faren, (han sa ikke noe, i motsetning til de andre).

Hm.

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter