Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Påmelding til nyhetsbrev
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. april 2022 kl. 14:04
Til: Outland AS <support+id7945@outlandas.zendesk.com>
Kopi: kundeservice@outland.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Outland Nettbutikk <nettbutikk@outland.no>
Hei,
det høres litt tafatt ut, (og som ansvarsfraskrivelse), når dere sier, at det ikke er noe dere kan gjøre, med dette problemet.
Det kjøper jeg ikke helt.
Det må jeg klage på.
Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet (som daglig leder) om dette.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
man. 6. des. 2021 kl. 13:17 skrev Outland Kundeservice (Outland AS) <support@outlandas.zendesk.com>:
Forespørselen din (7945) er oppdatert. Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.
Outland Kundeservice (Outland AS)
6. des. 2021, 13:17 CET
Hei Erik,
så leit at dette har skjedd igjen!
Som vi nevnte i en mailtråd fra september er det dessverre lite vi kan få gjort om noen har fått tak i privatinformasjonen din.
Vi anbefaler deg å foreta en politianmeldelse, så får politiet deretter kontakte oss om å forsøke å hente ut slik informasjon, hvis nødvendig.
Her er en lenke til politiets egne sider, med informasjon om identitetstyveri, og hvordan du bør gå frem både for å forhindre, begrense skade hvis det først er skjedd, og saksforfølgelse: https://www.politiet.no/rad/tyveri-og-vinningskriminalitet/id-tyveri/
Jeg anbefaler deg å følge deres råd.
Ha en fin dag!
Med vennlig hilsen
Outland kundeservice
www.outland.no
21 68 85 26
Erik Ribsskog
28. nov. 2021, 05:34 CET
This is a follow-up to your previous request #5073 "Klage/Fwd: Påmelding til ny..."
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
tir. 7. sep. 2021 kl. 18:06 skrev Outland Kundeservice (Outland AS) <support@outlandas.zendesk.com>:
Forespørselen din (5073) er oppdatert. Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.
Outland Kundeservice (Outland AS)
7. sep. 2021, 18:06 CEST
Hei Erik,
det er notert!
Kunne du ha sendt oss en kopi av politiattesten din?
Takk for at du sier ifra!
Med vennlig hilsen
Outland kundeservice
www.outland.no
21 68 85 26
Erik Ribsskog
6. sep. 2021, 15:43 CEST
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Outland Kundeservice <kundeservice@outland.no>
Date: lør. 29. mai 2021 kl. 11:27
Subject: Påmelding til nyhetsbrev
To: <eribsskog+(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>
Du er nå påmeldt vårt nyhetsbrev.
Takk for at du handlet hos Outland!
Denne e-posten er en tjeneste fra Outland AS. Leveres av Zendesk (https://www.zendesk.com/support/?utm_campaign=text&utm_content=Outland+AS&utm_medium=poweredbyzendesk&utm_source=email-notification)
[OLOOO0-RQVP]
Denne e-posten er en tjeneste fra Outland AS. Leveres av Zendesk