Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Mottatt henvendelse | Received inquiry
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. april 2022 kl. 14:18
Til: Olsen Kine Wiklund <Kine.Wiklund.Olsen@ruter.no>
Kopi: presse@ruter.no, post@viken.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak@sd.dep.no, postkasse@datatilsynet.no
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg har også mer tro på, å ta dette skriftlig, (for da får man dokumentasjon, på det som blir sagt).
Jeg har også gått på handel og kontor, og lært at det er kunden/borgeren sitt privilegium, å velge korrespondanse-metode.
Så det må jeg klage på.
Den som hvisker juger, som folk sier.
Skjerpings!
tor. 9. des. 2021 kl. 13:38 skrev Olsen Kine Wiklund <Kine.Wiklund.Olsen@ruter.no>:
Hei Erik.
Jeg vil gjerne komme i kontakt med deg pr. telefon, sånn at vi finner ut hva som har skjedd.
Setter pris på om du kan sende meg telefonnummeret ditt, så kontakter jeg deg i løpet av morgendagen.
Med vennlig hilsen
Kine O.
Fagansvarlig Pris og billettering.
Ruter As
Kollektivtrafikk for Oslo og deler av Viken
Dronningens gate 40
Postboks 1030 Sentrum
NO-0104 Oslo
Sentralbord +47 400 06 700
www.ruter.no
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: torsdag 9. desember 2021 13:06
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Pressekontakt Ruter <presse@ruter.no>; Viken Fylkeskommune <post@viken.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; post <post@finkn.no>; sfovpost@statsforvalteren.no; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; postkasse@datatilsynet.no
Emne: Klage/Fwd: Mottatt henvendelse | Received inquiry
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Ruter Kundeservice <ikke-svar@ruter.no>
Date: tor. 16. sep. 2021 kl. 07:35
Subject: Mottatt henvendelse | Received inquiry
To: <eribsskog+daare@gmail.com>
Please scroll down for English version.
Hei
Vi har registrert henvendelsen din. Ditt saksnummer er 876420.
Vi behandler saken din så raskt vi kan. Grunnet stor pågang kan det dessverre ta noe tid før vi får svart deg.
Trykk her for å oppdatere saken din
(direkte svar på denne e-posten vil ikke komme fram til oss)
Med vennlig hilsen
Ruter As
----------------------------------------------------------------------------------------
Hi
We have registered your inquiry. Your case number is 876420.
We will do our best to respond as quickly as possible. However, due to heavy workload it may take us some time get back to you.
Click here to update your case
(This is a no-reply e-mail address. Any response to this message will not reach us)
Kind regards,
Ruter As