Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: New Reply to Closed Case Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. mai 2022 kl. 00:32
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: OC Support <kundeservice@onecall.no>, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, postkasse@datatilsynet.no, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>
Date: tir. 28. des. 2021 kl. 16:17
Subject: New Reply to Closed Case Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>
Hei :)
Jeg ser du har vært i kontakt med telia kunderserivce på mail tråden din, Hvis du kan utdype hva det gjelder og hvilket nummer det gjelder. Så skal jeg se nærmere på det. venter svar fra deg.
Vennlig hilsen / Kind regards,
Mohamed
Kundekonsulent
OneCall | Mycall
OneCall | Mycall
ref:_00D1iUhac._5001io9mX0:ref