Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 1. mai 2022

Jeg sendte en e-post til Helsetilsynet

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Oversendelse av sak
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. mai 2022 kl. 00:45
Til: Aisha Rahi <aik@helsetilsynet.no>
Kopi: Rasmus Vedholm Krog <rav@helsetilsynet.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, LO Postkasse LO <lo@lo.no>, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, tilsynsutvalget@domstol.no, Postmottak <Postmottak@domstoladministrasjonen.no>, Lars Aasen <lbf@lbf.no>, postmottak@helsedir.no, post <post@opo1.no>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@arbeidstilsynet.no, newsletter@newsletter.tara.no, kundeservice@bonnier.no, cecilie@mediafy.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, josefin@mediafy.com, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, bonnierpublications@bonnier.dk, moreshopkundeservice@bonnier.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, post <post@finkn.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, Postmottak HTIL <postmottak@helsetilsynet.no>, postmottak@sivilombudet.no, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

jeg har også fått svar fra Norsk Pasientskadeerstatning, etter at jeg fikk Deres mail.

Men jeg mener at det blir feil å kalle meg pasient.

Jeg klager som borger, og ikke som pasient, mener jeg.

Så derfor liker jeg ikke helt navnet, på denne organisasjonen, (Norsk Pasientskadeerstatning).

Jeg synes at det er stigmatiserende at jeg liksom skal bli stemplet som pasient.

Så det må jeg klage på.

Det er akkurat det klagen min går ut på, at det var feil/urettmessig at jeg skulle bli bortført av politi og helsevesen (i 2015, fra min bolig på Slependen).

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å få svar fra en overordnet hos dere, om dette.

Erik Ribsskog


ons. 15. des. 2021 kl. 13:57 skrev Aisha Rahi <aik@helsetilsynet.no>:
Vedlagt følger vårt brev av 14. desember 2021 angående oversendelse av sak.

 

 

Aisha Rahi Khan

konsulent

Administrasjonsavdelingen

T: 21 52 99 96

PS.

Her er e-brevet fra Helsetilsynet:

helsetilsynet

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter